Slednecks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har en Suzuki Rmx som er trimmet til vel 12Hester. Jeg kjører en del i skogen med den og det er da litt dumt at en motor som bare trekker på høyt turtall går i litt over 33km\t i første gir. Jeg tenkte da at jeg skulle kjøpe meg et nytt drev og jeg lurer da på hvor stort det drevet jeg har er? Det er et standard drev og i allefall, hva burde jeg bytte det i? Og hva vil toppfarten være etter jeg har byttet til en eller to størrelser mindre? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg er ikke sikker, men det er typisk 7 tenner på en moped. Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Standard drevet på RMX er 13-tenner.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Folka på www.mopedportalen.com kan sikkert svare ganske fort... Lenke til kommentar
IceBox00000 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 12tanns drev framme og 50tanns drev bak Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) 12 forran og 50 bak er rikti skal du bytte, kan du kanskje dra på med et 13 eller noe, ikke større hvertfall. hvis det er athena sylinder du har uten trim gasser er egentlig orginaldrevinga best, har du trimgasser kan 13 eller 14 forran være greit Endret 9. mai 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå