all right Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg har en pc som det står et Asus CUV4X HK i som kjører pentium 3 667 mhz. Men så kjøpte jeg en ny ram brikke til den på 128 mb SD (det var 128 fra før og) hastigheten på den er 133 og det er den galme og. Men når jeg setter inn disse så vill ikke begge kjøre på ligt bare vær for seg! Men vis jeg slår ned fbsen til 100(isteden for 133) så går dette helt utmerket, bare at prosessoren blir liten(500 mhz) Hvordan kan jeg bare stille bare hastigheten på rammen ned? Hastigheten på prosessoren må jo være den samme? Endret 21. april 2004 av all right Lenke til kommentar
all right Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ingen som vet noe om dette Hovedkortet og stilling av hastighet på ram? Lenke til kommentar
Herm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ta en titt i manualen. Står under bios. System/sdram freq eller noe i den duren..? Lenke til kommentar
all right Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har funnet det ut!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå