:-) Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Jeg kjøpte en shuttle SN41G2B som jeg fikk in døra i dag. Jeg rakk knapt å starte den før det sa popp, og den ble helt død. Jeg regner med at det var strømforskyningen som tok kvelden. Jeg så at det var ganske liten strømforskyning på de Shuttle kabinettene 200W, men skal de gå sunn på denne måten viss de blir overbelastet. Eneste jeg hadde montert i den var en XP 2000, 512MB RAM, CD-Rom og 1 IDE HDD. Ganske kjipt uansett. PC'en var til lillebroren min som hadde gebursdag i dag.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Strømforsyningen er jo laget for å takle dette. Sikker på at du monterte alt riktig, ellers så kan det jo være produksjonsfeil.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har selv en 200w psu som driver P4 2.8ghz, R9800 pro, 2x 160gb hd, 1x dvd-brenner, 1x 120mm vifte, 2x 80mm vifter, 2x 60mm vifter og en kald katode.. uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå