Furinax Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei..har nå kjøpt meg det kortet og lurer på om det er noen andre som har gjort det og? Men jeg har ett lite problem at jeg ikke får klokka det! når jeg prøver det med "powerstipt" så blir det bare grøt på skjermen og maskina henger seg! hvis det er neon som har greid å klokke ett sånt kort, vennligst svar! På forhånd takk! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei, jeg har kjøpt et slikt kort i MSI sin utgave. Har ikke klokka det ennå, men lurer på om du har eksprimentert med drivere og funnet den beste detonatoren? Og hva fikk du i 3d-mark? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hva med å laste ned nvidia sitt klokke program? nvclk eller nv... ettellerannet jaffal. Last det ned fra http://www.nvidia.com Lykke til! Lenke til kommentar
Furinax Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Jeg fikk 5600 poeng tror jeg med en amd 1700+! uklokka skjerm kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå