Gå til innhold

Asono beatsounds eller iriver IFP-190TC?

Anbefalte innlegg

Asono beatsounds eller iriver IFP-190TC? skal ha ny MP3-spiller og har sett på disse to, men hva er forskjellene? Det er en ganske stor forskjell i pris (1860 mot 2800), så hva er det egentlig som gjør at det er verdt å bruke mer penger på asonoen? Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DecAL Skrevet 21/04/2004 : 16:45

Asono beatsounds eller iriver IFP-190TC? skal ha ny MP3-spiller og har sett på disse to, men hva er forskjellene? Det er en ganske stor forskjell i pris (1860 mot 2800),

Stor forskjell i pris, skjønner ikke helt hva du mener. iRiver iFP-190TC med 256 MB koster 1785 her i prisguiden. Asono beatsounds med 256 MB koster 1683 for billigste.

Men erfaringen med Beatsounden er så langt gode. Har hatt min i noen dager og er veldig fornøyd. Ser bra ut og har god lyd. Kan anbefale den jeg. Bra meny.

Har også mulighet for å ta opp mp3 filer direkte fra anlegget ditt med medfølgende kabel, så hvis du ikke har pc der og da gjør det ikke noe.

Føles som den tåler litt også, aluminium dekker stort sett hele spilleren. Kan være lurt å kjøpe et par oppladbare batterier (AAA) til den.

Lenke til kommentar

rikitig.. jeg har vel sett på beatsound med 512 mb.. Så det er ikke så stor prisforskjell. Vel takk for at du sier ifra :)

En annen ting som er viktig for meg, er at den er noenlunde praktisk.. åssen er beatsounden å f.eks ha med når du jogger? går det greit å ha den i lomma?

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Den er liten og lett så tror ikke det vil være noe problem.Får lett plass i lomma. Øretelefonene som følger med er av den typen som du kan henge rundt halsen og la spilleren henge foran i en snor.Det passer vel bra til jogging. Jeg bruker et vanlig sett som jeg hadde av typen Sennheiser. Hvis du er på utikk ettter en enda mindre så må du nesten gå for den Muvo NX/TX spilleren fra Creative.

Lenke til kommentar

Ja har sett på TX spilleren, men den har ikke radio, og vet ikke helt.. Den ser ikke helt solid ut, am i right? Har hørt en del negativt om den ang. kvalitet og kvalitet på lyd. Fordel er at du kan feste den på armen når du trener osv. Men leste testen av beatsounds her på hw. og det stod at det var endel ekstrautstyr, bla. bæreveske. Noen som vet hvor man får tak i det?

Lenke til kommentar

Vet ikke noe om Muvo NX/TX, men den første muvoen og den hadde jeg en del problemer med. Det største problemet var at når jeg overførte mp3 filer til den ble de ødelagt. Sangen stoppet plutselig og begynte å skurre. Så derfor har jeg fått nok av creative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...