Torjus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Noen som har litt erfaringer med dette kule colorcase kabinettet: BILDE: Mer info: LINK Mini-info: Vifte-styring medfølger 2 120m vifter medfølger Temp- måler (3 muligheter) Pris: ca 500,- kr bare Endret 21. april 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mulig jeg ser feil på bilde, men den bakerste 120mm viften ser liten ut til å være 120mm Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 De andre bildene er tatt av air silver, som har en 120 mm i front og en 80mm bak.. men dette kabinettet han snakker om har 120 mm vifte bak.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har selv air silver. Er vel stort sett ganske fornøyd. Veldig pluss med 3 termometere. Viftene som fulgte med var litt dårlig kvalitet. Man får også litt følse av "billig" når man kjenner nøye på det. Ellers synes jeg det er ganske ok. Relativt greit å bygge i det. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hvor går disse temp sensorene? en på CPU? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 De er løse, så du kan feste dem hvor du vil. På nr1 (meningen at denne skal på cpu) er det en autoshutdown som trer i kraft ved 60 grader elns. Hvis du ikke vil ha autoshutdown, kan du feste den til noe som aldri blir så varmt, og heller bruke en annen på cpu. Selv har jeg en på cpu, en på gpu og en som henger løst for å kunne se lufttempen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 gpu; Graffikkort? Hvordan festet du dem? mellom cpu og vifta? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) gpu; Graffikkort?Hvordan festet du dem? mellom cpu og vifta? GPU, Graphics Processing Unit Endret 22. april 2004 av marcen Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 eg har det kabinnette. det funker greitt... temp sensorene er greie. har veldig lange ledninger so du kan feste dei overalt... grei funkjon for å stille inn vifte hastigheten. plast fronten ser litt veldig plastikk ut(kanskej fordi det er plastikk ) fungerer greitt. eg hadde berre ei 120mm vifte og ei 80 bak so det må vere noko gale i beskrivelsen... kjøpte mitt kabinett med psu for 800kr(fekk til og med ein diskettstasjon hehe noken som har gløymd å ta den ut kasnkje?) eit av dei betre billig kabinett vil eg påstå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå