Gå til innhold

Helt nybegynner i casemods

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt kabinett så jeg har jeg noen spørsmål. Skal ha meg dette FU868WB: Raidmax Miditower m/vindu, Sort. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WU

1. Kan jeg bruke strømforsyningen jeg har fra før, i dette kabinettet?

2. Følger det med LEDS i Raidmax kabinettet?

3. Hvordan kobler man til LEDS (SBLL3BL: Sunbeam Lazer LED, 3 stk, Blå)

4. Følger det med noe i det hele tatt i Raidmax kabinettet

5. Er det lett å flyttet alt fra det gamle kabinettet til det nye, og er det noe jeg må være obs på?

Takker for alle svar !!! :)

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: hvis ikke det er noe helt spesiellt, så kommer alle strømforskyninger med samme dimensjoner

2: Ville hjulpet med en link til kabinettet, men hvis det er et sånt kabinett med masse fancy greier på og som reklamerer med lys, så kan jeg ikke tro annet enn at det følger med.

3: Sunbeam lazer leds er 5V.. det vil si at den ene pinnen skal kobles til rød ledning fra PSU, og den andre til svart ledning fra PSU.. hvis du vil koble flere leds på samme strømuttak må disse parallellkobles.

4: Link til kabinettet!

5: Virker som om du aldri har gjort noe sånnt før, så vær forsiktig! Hold orden på tingene du tar ut og bruk litt tid på å finne ut om du har koblet alt sammen riktig etterpå.. når det er sagt så skal det ikke være så ekstremt lett å koble noe feil!

lykke til ;)

edit: å flytte hardware fra en kasse til en annen er vel strengt tatt ikke en case mod :ermm:

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
Takker og bukker for all respons !!! :thumbup:

Her er det visst bare kule og seriøse folk (I Like That)

å, det kommer noen grinete troll innom en gang imellom.. men de prøver vi å skyve tilbake under senga sammen med hybelkaninene der de hører hjemme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...