Pyro Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Når jeg skal rippe mine egne dvder får jeg beskjed om at cd'en er beskytta. Går det ikke ann å rippe den da? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 21. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det tar vel bare lengre tid om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Når jeg skal rippe mine egne dvder får jeg beskjed om at cd'en er beskytta. Går det ikke ann å rippe den da? Last ned gratisprogrammet DVD Decrypter og legg filene inn på harddidken, dette fjerner eventuelle sperrer. Deretter kan du bruke dvd shrink Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takker for hjelp Gerrard. Er du liverpool fan? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Start en dvdspiller og la den gå et par sekunder først, deretter kan du bruke dvd shrink Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 AnyDVD er et bra alternativ. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Takker for hjelp Gerrard. Er du liverpool fan? Hehe....Ja nick`et kommer nok fra en viss midtbane spiller der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå