Fa^Xe Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) hei. jeg har et parr med muskhin bh-5 pc3200 256mb cl2-2-2 brikker. hvis jeg skal ha en ny brikke med 512mb hvilke skal jeg da kjøpe? har hørt at hvis jeg kjøper en brikke som er dårligere/tregere enn den andre så blir den andre like "treg" som den første noen som kan hjelpe? og trenger jeg egentlig mer enn 512 nå? takker for alle svar! mvh Fa^Xe Endret 21. april 2004 av Fa^Xe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har hørt at hvis jeg kjøper en brikke som er dårligere/tregere enn den andre så blir den andre like "treg" som den første Det stemmer, den tregeste blir en flaskehals. Det er vel ikke bare bare å få tak i BH5 i dag, men BH6 skal la seg gjøre. Du kan jo søke litt på forumet (søketips: bh6, bh5, mushkin) , så finner du nok ut hvor du kan kjøpe BH6 eller BH5. Hvor har du kjøpt Mushkinbrikkene? Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hvor har du kjøpt Mushkinbrikkene? dem har jeg kjøpt i utlandet. på www.PC-Memory-Upgrade.co.uk Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 ingen som vet om noen brikker som har bh-5 chipset nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå