Phara0h Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Lurer på om jeg skal fjerne noen pop-nagler på kabinettet mitt , men hvordan er det å sette inn skruer igjen istede for nagler etterpå ? (har ikke pop-nageldings) phara0h Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruke en bor, så borrer du av hodet på naglen. Bruk en bor som er litt mindre enn hodet, men du bestemmer, bare ikke mindre enn selveste "naglen". Å sette inn skruer kan være mer tøft og lettvint, men enkelte ganger er nagler det beste. Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Thanx , da bærer det til hobbyrommet hvor drillen venter Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruke en bor, så borrer du av hodet på naglen. Bruk en bor som er litt mindre enn hodet, men du bestemmer, bare ikke mindre enn selveste "naglen". gjor det for noen dager siden, å du bruker bare di samme hullene til å ha skruene i Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 På clas ohlson eller biltema koster det ikke all verden for popnagletang! Jeg prøvde dette nå på koffertprosjektet mitt, og det var STAS! Er nå en stor tilhenger av popnagler! Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg vet , men har ikke tid til å vente 3 dager på postgangen ... biltema er lang herifra .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå