Gå til innhold

Pc2100 godt ok?

theDurkan

Anbefalte innlegg

Tror jeg har PC2100 på rammen min. eller om det kunen være pc2300. Det er ivertall 512 MB RAM på denne pcen, og det kjører nesten glatt i spill som PoP og Halo. Men i det siste så lagger alle spill. Jeg ser på ramvirksomheten, og rammen som blir brukt er nesten 400 MB hele tiden. Spiller CC generals nå, og det lagger, selv om jeg har pc langt over systemkravene.

Har Sapphire Radeon 9600 256 MB. :p

Tror kanskej jeg trenger å kjøpe nytt minne, eller holder pc2100/pc2300 en stund til på spillmarkedet idag? RAmmen kjører høyt selv om jeg ikek kjører noen aplikasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg har PC2100 på rammen min. eller om det kunen være pc2300. Det er ivertall 512 MB RAM på denne pcen, og det kjører nesten glatt i spill som PoP og Halo. Men i det siste så lagger alle spill. Jeg ser på ramvirksomheten, og rammen som blir brukt er nesten 400 MB hele tiden. Spiller CC generals nå, og det lagger, selv om jeg har pc langt over systemkravene.

Har Sapphire Radeon 9600 256 MB. :p

Tror kanskej jeg trenger å kjøpe nytt minne, eller holder pc2100/pc2300 en stund til på spillmarkedet idag? RAmmen kjører høyt selv om jeg ikek kjører noen aplikasjoner.

CC generals krever noe infernalsk. Det er tegn til hakking på min maskin med alt av grafikk satt på maks.

Se profil for maskin. Tror ikke det å bytte hastigheten på ramen gjør susen.

Kommer litt an på hva slags prosessor du har. f.eks. en AMD XP2200+ dytter ikke like bra unna til skjermkortet ditt som en XP3200+. Store forskjeller ute og går. Dessuten 512 mb ram blir i mange sammenhenger litt lite.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...