Jonah Hex Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hehe, jeg har da to maskiner. Riktignok er den ene bærbar - skal sjekke med en stasjonær (til) også. Her skal intet være uprøvd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 siden den ene er barbær: skikkelig teit spørsmål ,men har du aktivert ekstern skjerm på den da? Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ingen teite spørsmål, og svaret er ja: Skjermen er aktivert. Når jeg velger input 2 på monitoren, kommer den bærbare opp, så det er ikke dét som er problemet. Hm, kan ha noe med oppløsning/frekvenser å gjøre tro? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 det skal ikke ha det. Eizo hadde ihvertfall ikke det, da vi også benyttet en bærbar på dette. da aner jeg ikke siden jeg ikke har testet skjermen din selv Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dere som liker videoene og kommentarene til Øivind kan glede dere til iiyamatesten min kommer. I forbindelse med den har jeg en "best of Øivind - tabber" video Øivind: sekser i boka på den testen. Måtte revidere min litt etter at jeg leste din Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvordan klarer Eizo L795 seg mot NEC 1980SX? Begge skjermene skal jo være vanvittig bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå