Ni kon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 TEST: Eizo L795 Eizo L795 er en 19" LCD-skjerm i den ypperste klassen, som retter seg mot den profesjonelle brukeren. Men hvor bra er den egentlig? Vi har tatt en grundig test av skjermen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Var litt ustø under filmingen denne gangen også En god test, og uten tvil en god skjerm. Du gjør ett flott stykke arbeid Øyvind Endret 21. april 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Skjelving som dette aksepteres. Sperre på 1. minutt? Er filmen kodet over til DivX el. lignende? Sparer jo litt plass på slikt Edit: Ved å kode om til DivX ble fila på 7.59 MB Edit2: Flott tiltak å ta med film! Endret 21. april 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Flott at du/dere mekka film Edit: @ film Endret 21. april 2004 av rlz Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 God test Øyvind, denne gangen med hete damer også Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Strålende artikkel - som vanlig! En liten kommentar: Du hevder at denne skjermen er den første med PiP, men jeg sitter da vitterlig med en HP 2025, produsert juni 2003 - og denne støtter PiP. Er det jeg som blingser, eller er du feilinformert? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg ble virkelig imponert av skjermen og av testen som er gjennomført veldig bra. Bilde-i-bilde funksjonen var midt i blinken for meg som ønsker en skjerm på flere maskiner. Skjermen var bedre enn det jeg trodde. Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meget bra test : som vanlig Fikk beldig lyst på en slik skjerm etter jeg leste/så denne skjermer Fint med Film ! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tror jeg snart skal lage en egen mal til kommentarene mine til testene dine! Bra levert igjen! Fyldig og fint! Bilde-i-bilde var noe jeg likte godt sjøl også! Deilig å ha noe film i bakgrunnen når man spiller turbaserte spill f.eks. Eller til bruk på jobben så man ser svært engasjert og opptatt ut Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Strålende artikkel - som vanlig!En liten kommentar: Du hevder at denne skjermen er den første med PiP, men jeg sitter da vitterlig med en HP 2025, produsert juni 2003 - og denne støtter PiP. Er det jeg som blingser, eller er du feilinformert? Tja jeg er klar over den skjermen der, men etter det jeg har fått med meg har den en hurtigtast som heter p-i-p nederst i venstre ( ? ) hjørne på menyen Mente den bare skiftet mellom de ulike signalene og ikke at den støttet begge bilder samtidig på skjermen. Men når du sier det så har du sikkert rett da du sitter på den skjermen. Skal undersøke denne saken mer og komme med tilbakemelding.' HP: ferilsk ringing bekrefter at du har rett og jeg har feil:( Vi retter det opp umiddelbart. Takk for overvåkent blikk Endret 21. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Synd at det koster å være kar! Ellers en godt gjennomført test! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) jeg er litt utstø, men filmen er tatt med et exilim z-4 kamera og har sperre på 1 min Driver og tar fotokurs for tiden slik at bildene skal bli bedre, skal også skaffe meg et bedre kamera:) Endret 21. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei igjen! Må beskjemmet innrømme at jeg ikke har testet denne funksjonaliteten, på jobben har jeg ingen maskiner med DVI, og hjemme har skjermen kun blitt tatt med til intensiv spilling (som jeg synes den duger utmerket til!!). Trykker man på PiP-tasten man opp et svart felt øverst i skjermen (dette feltet kan flyttes i et menyvalg). Skal ta med meg en overgang og teste i morgen... Er uansett ikke meningen å arrestere deg for noe som helst, ble bare forundret da jeg leste artikkelen. Vet du hvem som produserer denne skjermen for HP (produsert i Ungarn)? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvem er det som snakker i filmen? EDIT: Off topic Endret 21. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nok en gang er det bare å bøye seg i støvet for en utmerket test, du kan det der ja Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei igjen!Må beskjemmet innrømme at jeg ikke har testet denne funksjonaliteten, på jobben har jeg ingen maskiner med DVI, og hjemme har skjermen kun blitt tatt med til intensiv spilling (som jeg synes den duger utmerket til!!). Trykker man på PiP-tasten man opp et svart felt øverst i skjermen (dette feltet kan flyttes i et menyvalg). Skal ta med meg en overgang og teste i morgen... Er uansett ikke meningen å arrestere deg for noe som helst, ble bare forundret da jeg leste artikkelen. Vet du hvem som produserer denne skjermen for HP (produsert i Ungarn)? jeg er ikke fornærmet, tvert i mot: jeg setter pris på slike tilbakemeldinger anbefaller deg leke litt med den funksjonen, faktisk meget morsom Skal se om jeg ikke kan ta inn noen fler hp skjermer (spes din modell) er usikker på hvem som står bak panelet der, kan finne det ut i morgen, sender deg pm når jeg har svaret... Ingardj: jeg snakker Gikk litt fort fordi det var mye å si på 1 min Endret 21. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Blue Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hepp Meget god test, kunne tengt meg to slike i dual oppset Skulle vert sportskomentator du Øyvind Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Pøøøøø! For den prisen Jeg vil heller gitt merket "anbefales" til en av samsungs 19" Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ett lite spørsmål til deg Øyvind. Når tror du at 19" kommer opp til 17" eller forbi i forhold til spilling?(responstid) Har du noe peil der? Vet du noe om hvorfor det ikke finnes? Det finnes jo både 17" og 21" som er på 16 ms mindre. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 God artikkel til Herr Dahle nok engang på en snacksy skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå