Dinsdale Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Nettstedet gir spillet bra omtale som sagt. Tror det er den eneste omtalen jeg har lest som gir spillet skryt Noen som kanskje ikke har skjønt poenget??? Skal jeg handle når det kommer? Les her Endret 21. april 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 løp og kjøp! Manhunt var verd alle penga til PS2 ihvertfall ..vel og merke at du må være en smule syk for å spille det... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 gamespot har også omtale, spillet fikk god omtale der også. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Det er et utmerket spill, vel verdt å spille. Stemningen er intens, og det er egentlig ikke volden som er det fæle, det er følelsen av å være hjelpesløs, fanget, en laboratorierotte i et eksperiment. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 syntes det spillet var "morsomt" og underholdende, jeg Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 24. april 2004 Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 Gamespy gir 4/5 Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 dårlig prudukt fra rock star Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 dårlig prudukt fra rock star Og la meg gjette,du har det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå