Windoge Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Satt og så igjennom noen screenshot om Manhunt, er dette et spill som vil bli en hitt? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Kan bli det...noen trailere her: http://www.fileshack.com/browse.x?cat=1825 Er i hvert fall et utrolig voldelig spill Endret 21. april 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har det på ps2. spillte det èn gang...Voldelig, men jeg ville vite mer om bakrgrunnen, snuff-miljøet, Cash osv osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 spillet går rett og slett BARE ut på å henrette folk med div. redksaper f.eks ståltråd,balltre,sigd,hammer,plastpose,brekkjern,glassbiter og div våpen også.Alle henrettlesen er filmet som en snuff film, ser ut som en hondhold kamera. Hvis dette er noe som frister så er det bare løp og kjøp! Dette er vel det mest groteske voldspillet jeg har sett til nå tror jeg... Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Med andre ord det nye Postal2 på en måte. Tror det kna bli jeg, postal 2 var i hvertfall morro en stund ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Med andre ord det nye Postal2 på en måte. Tror det kna bli jeg, postal 2 var i hvertfall morro en stund ! Etter min mening så var Postal 2 grusomt kjedelig. Kanskje morro 1 time etter du har fått det fordi man kan drepe folk av fri vilje. Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Med andre ord det nye Postal2 på en måte. Tror det kna bli jeg, postal 2 var i hvertfall morro en stund ! Etter min mening så var Postal 2 grusomt kjedelig. Kanskje morro 1 time etter du har fått det fordi man kan drepe folk av fri vilje. ja var morro en stund, leke med likene osv (uff uff) var morro den føste dagen så var dte kipt men alikevel tvinget jeg meg til å fullføre det - 3 dager eller noe tokk det Endret 21. april 2004 av insider Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Spillet er helt ok. Ganske spekulativt, men i hvertfall mye bedre enn det horrible "State of emergency" som Rockstar har lira av seg etter suksessen med GTA serien... Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Spillet er faktiskt helt rått ! Litt sånn GTA stil, Bra med detajer veldig morro ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette spillet er bare helt sinnsykt kult! tror ingen har dratt det så langt før når det gjelder grov vold. de som har spillt GTA en del vil også kjenne igjen mange ting fra spillet. De har nok sannsynligvis brukt samme motor, og du kan finne igjen mange ting fra GTA, f.eks En resturant og en Stallion fant jeg også. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Musa mi funker ikke på dette spillet... Den funker i menyene, men ikke når jeg spiller. Jeg mener knappene funker, men det går bare ikke og rotere kameraet... Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ja, jeg tror det kan bli et bra spill jeg, blir nok ikke knall suksess, og med tanke på volden tror jeg sikkert det får samme oppmerksomhet som GTA 3 *gleder seg* Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Da har jeg prøvd spillet, og jeg kan fastslå at det er genialt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har runna det, hadde det drit kult på den tiden. hehe. spilte med en kompis. Har hatt noen nasty drømmer siden den gang. Lenke til kommentar
SL3iM Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 vil si at manhunt er rått henrette folk på forskjellige måter, løp og kjøp Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har det på PC jeg.. Ganske morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå