Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) det er litt rart at det følger med 2 cd/dvd deksler og ikke ett.. litt teit hvis man bare skal ha en cd/dvd station... Endret 25. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
lizon Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 jeg har også funnet endel riper i det som jeg ikke har lagd selv, har jeg rett til å returnere det tilbake? det ser ut som det er noen som har hatt kabinettet før meg og sendt det tilbake eller noe sånt... de to frontdekslene til cd/dvd var satt i kabinettet når jeg fikk det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 du har fullb rett til å retunere... de ripene tror jeg har kommet under transporten... Lenke til kommentar
lizon Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ok, da sender jeg kabinettet tilbake i morgen... må jeg sende med noe lapp eller noe sånt der det står hvorfor jeg returnerer det tilbake? eller skal jeg bare sende hele kabinettet sånn som det kom? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) send en mail til microplex hvor du sier hvorfor du vil retunere det.. da får du mest sannsynelig et returnering sjema tilbake som du må fylle ut og legge ved pakka.. spør om de på fårhånd kan sende et nytt kabbis, da går det fortere.. Endret 25. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
lizon Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ok, da gjør jeg det... Lenke til kommentar
lizon Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) hvis dette ikke går bra så kontakter jeg tv2 hjelper deg... edit: tror ikke jeg gjør det nei... regner med at microplex har god kundeservice Endret 25. april 2004 av lizon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hvis dette ikke går bra så kontakter jeg tv2 hjelper deg... trukke det er no vits nei Lenke til kommentar
lizon Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 hehe, det var en spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå