guzz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Når jeg under isdn forbindelsen skal hake av for "Internet sharing" under tab'en advanced, og trykker enter, får jeg feilmelding: cannot enable shared access. error;0x8004100A Det jeg vet er at jeg har noen korrupte filer, internal error. Disse filene ble skadet for en god stund siden, da maskinen fikk en break down. Så det jeg har tenkt er å erstatte alle filene til network connections eller de som har tilhørighet til "filesharing funnksjonen" Noen som vet hvilke filer som hører til network connection, eller hvor jeg kan finne disse filene/info om det. Reinstallere er absolutt siste løsning, og å gå tilbake til tidligere bakuper har jeg heller ikke lyst til. Og når internet sharing ikke virker får jeg bare en maskin på nett. Endret 21. april 2004 av guzz Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Reparerings funksjonen i XP vil kanskje fikse det. Og nei den sletter ikke noe... Sett inn xp-cd'en og velg reparer andre gangen du får spørsmål om det. Første gangen tar deg bare til recovery konsollet. Endret 21. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå