:---{D Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har lagt inn et blz installeringsprogram og en blz fil... Hvordan kan man installere da??? Har lagt inn fila på mappen other på minnekortet.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hmm... tror du må legge den i rota på minnekortet også åpne den med blz install programmet, hvis ikke jeg husker helt feil da En stund sida sist... Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 For å installere BLZ-filer så må du først installere BLZ-innstaller på telefonen din. Deretter legger du bare inn dine BLZ-filer på minnekortet, så går du inn på BLZ-innstaller på telefonen, der du ser hvilke programmer du har lagt inn og installerer disse. Forressten Tomat-Ulf, hvor lang tid var din 3650 på verksted etter at den fikk hvit skjerm og slo seg av? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Forressten Tomat-Ulf, hvor lang tid var din 3650 på verksted etter at den fikk hvit skjerm og slo seg av? 2-3 uker.... Men nå har jeg klart det!! Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har samme problem, men når jeg skal åpne blzinstalleren på mobilen får jeg trykket på iconet. kommer inn på en hvit sjerm, trykker velg install. så kommer det program lukket blzinstaller! hva kan være problemet? har prøvd med flere forsjellige blzinstallere fra forsjellige nedlastingsteder og personer!? trenger HJELP! på forhånd takk Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det finnes vel ingen lovlige blz filer, gjør det vel? Alle blz-filene jeg har hørt om er filer utgitt av cracker-gruppen blizzard. Dette er ikke stedet hvor slikt skal diskuteres! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Blz-filer kan lett brukes til warez og det er det man stort sett bruker det til. Hvis du ikke kan installere .blz-fila er det STOR sjanse for at du ikke har laget den selv. Posten stenges Endret 23. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg