Joe DiMaggio Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er enkelte maps på Desert Combat der jeg har store problemer. Hvis jeg går i en bestent retning kan det hende at alt av fjell og hus forsvinner! det kan jeg ser bare personene ikke noe annet. Dette har ikke ver noe problem siden Desert Combat Versjon 5. Min maskin er AMD XP 2.2 Ghz 1 GB RAM GF 4 TI 4400 Epox HK Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Minner om det som skjedde hos meg. I tillegg til at ting forsvant, så jeg teksturfeil, f.eks. gressplen som ble en stor grå flate... Problemet ble løst da jeg fant ut at det lå enkelte "rester" av gamle drivere igjen. Fikk fjernet alt, og reinstallerte med nye grafikkdrivere. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg har akkurat formatert Har aldri sett det med gressplenen hos meg blir alt helt gjennomsiktigt og jeg ksn se andre folk gjennom fjellet og sånt Endret 21. april 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Skru av lightmaps (under Options->Video) se om dette fungerer , hvis der er noe slikt Desert Combat da. Funket for meg i BFV Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har akkurat formatert Har aldri sett det med gressplenen hos meg blir alt helt gjennomsiktigt og jeg ksn se andre folk gjennom fjellet og sånt Fikk den også noen innimellom ja. Det ble fikset det også med totalfjerning av alle gamle grafikkdrivere og reinstallering med nye. Viktig å gå gjennom registeret i windoze og sjekke at ikke noe ligger igjen. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg ksn se andre folk gjennom fjellet og sånt hehe-- cheater .. nei da har samme problem jeg å. og det er drit iriterende vis du ligger med sniper så tror du at du kan skyte en Lenke til kommentar
MeF Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Prøv å still ned grafikken litt å innstaller noen nye driver, da skal det funke. Broren min gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå