nilsvold Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva er den beste ultraportable, med det mener jeg skjerm mindre enn 13"??? IBM kommer jo ofte bra ut men de er så dyre. Erfaringer fra andre produsenter??? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Så, hva er det du lurer på egentlig...? Hva som er DEN BESTE? Eller hva som er DEN BESTE til X ANTALL NOK? Om du egentlig vil ha kjøpetips etter ett "budsjett", så si hvilke tall vi har å forholde oss til. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 21. april 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Apple powerbook 12" er meget god. Den har dessuten fx5200go 64mb, noe som er svært bra for en 12"er. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei, interessant spørsmål. Jeg tør ikke å nevne produsenter, men kan si at prislappen begynner fra 16000 kr for heftige maskiner. Da har den ofte en 1GHz (>1,5GHz) ULV prosessor. Noen spesielle tanker? Sony VAIO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå