erlend.sæbø Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tror antakeligvis jeg er den eneste som kan sies å være noenlunde ... skal vi si upåvirket av saken, ettersom jeg var opptatt i den siste tiden før disputten. Jeg har for lite konkret info til å ta noen side, og derfor tar jeg heller ikke det. Det jeg ellers legger merke til er at noen klager på amotor-siden, men ikke gir noen konkrete forslag til hvordan den kan gjøres bedre. Ezekiel, du snakket om oversatte nyheter. Er du i den tro at nyheter plutselig bare kommer på norsk av seg selv? Jeg oversatte noen nyheter. Hvor interessante? Hvem vet. Men jeg gjorde det nå i allefall for at folk skulle få noe å lese om, morsomt eller ikke. Dette gjorde jeg ikke for betaling eller andre goder, rett og slett fordi jeg ønsket å gi noe til folk. Da er det egentlig litt kjipt at det bare kommer kritikk tilbake og ikke noe konstruktivt. Jeg ønsker ikke å flame deg spesielt på noen måte. Ellers er du en av de som vet mye på forumet og faktisk klarer å hjelpe mange, og det er helst dine innlegg jeg leser fordi jeg vet du er en mann som kan dine saker. Jeg ønsker bare å ... skal vi si heller inspirere til en fremtidig økt arbeidsinnsats der man blir fortalt hva som er galt. Og til alle andre som enda ikke har klart å fjerne seg fra " bråket. " La det flyte ... for siden sin skyld, om ikke annet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ja.. og dette sier han etter og ha bestemt at allyse skal gå? Gylden mulighet for Allyse å komme tilbake Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er alle moderatore så innbilske? Jeg skrev feil, beklager..Jeg mente Nazi styret, eller forumstyret som fåtall liker å kalle det. Beklager at dere missforstod, det gjelder kun de i forumstyret, ikke alle skribenter slik dere har forstått det. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Diskusjonen ang. medarbeiderene i Amotor har vi tatt før. Ser ingen grunn til å fortsette her. *Stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg