Vaio Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 http://itavisen.no/art/1303331.html 2,7 milliarder koster det å utvikle gforce6800 Svimlende summer syns jeg I artikkelen sier dem at det kosta like mye å utvikle nv30 Er det rart nvidiaprodukter koster penger Et firma med flere milliarder dollar i inntekt, så er 360millioner dollar for utvikling av et grafikkkort lommepenger... CNN fortalte meg at INTEL bruker 5milliarder USD i utvikling hvert år 5milliarder USD = sånn cirka 36 milliarder NOK... liten statsbudsjett for enkelte land... Tenk hva 36 milliarder kroner kan gjøre for barnene i afrika som sulter... Anyway Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tror IBM tar seg godt betalt, siden de vet at nVidia ikke er tilfreds med TSMC... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tenk hva 36 milliarder kroner kan gjøre for barnene i afrika som sulter... Intel vil tjene penger så som alle andre... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tenk hva 36 milliarder kroner kan gjøre for barnene i afrika som sulter... Intel vil tjene penger så som alle andre... Jeg vet det... Bare noe for alle til å tenke på Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tenk hva 36 milliarder kroner kan gjøre for barnene i afrika som sulter... Intel vil tjene penger så som alle andre... Jeg vet det... Bare noe for alle til å tenke på det går ikke an å tenke slikt om alt som har med penger å gjøre.. Greit, det er synd på dem, men man kommer ikke langt i livet uten å være egoistisk Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tenk hva 36 milliarder kroner kan gjøre for barnene i afrika som sulter... Intel vil tjene penger så som alle andre... Jeg vet det... Bare noe for alle til å tenke på det går ikke an å tenke slikt om alt som har med penger å gjøre.. Greit, det er synd på dem, men man kommer ikke langt i livet uten å være egoistisk .......stum............ Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Må ikke teratec og alle de som selger nVidia kort kjøpe rettighetene før de begynner å selge?? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Koster vell mye å utvikle men de kommer vel til å tjene inn igjen det på 0 time ! Tenk på hvor mange som kommer til å kjøpe det ! får se på ytelsen til r420 før man kan fastslå hvilket som kommer til å selge best..... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Virker som om folk ikke helt er klar over at de bruker den samme teknologien sin i nesten helle produktlinjen -> små billige forandringer -> nytt kort. Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 til samanlikning kostar det vel berre 700 mill å utvikle ein ny bil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå