^fmj Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 God service fra Netshop, trenger da ikke å blir mistenksomme bare for at de sender med litt godter. Hva med et litt sunnere alternativ, rosiner kanskje mmmm Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er bare litt synd at den "nye" sjokoladen ikke kommer i fra nidar, det er ekte saker det Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hehe, er tydelig at de er ute etter å gjøre dere fattige, ødelegge livet og helsa deres Lenke til kommentar
fredde Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Noen som tror streiken i dagligvarebransjen kommer til å ramme sjokolade-tilførselen, kanskje? B.T. Tvilsomt da Hval sjokolade og Netshop nesten ligger vegg i vegg :-) God for us Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fikk nesten lyst på en tur til sandefjord for å kjøpe litt sjokolade nå jeg Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er service det....... mrmattis Ikke service, - markedsføring. De skaper positive kunderelasjoner Det kalles en aktiv toppreferanse. iflg Gustav Käser. Veldig bra gjort av Netshop. Alt som gjør at noen snakker positivt om butikken deres, er bra business. Børge Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hval-sjokolade sier du? det er ynglingssjokoladen min! min favoritt erbare ren sjokolade. Så når du skal yngle så spiser du Hval sjokolade? Sorry. Klarte ikke dy meg. -KJ Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 HWB aka. Netshop er suverene pga. sin service og kundefokus. Godt statuert eksempel tidlig i denne tråden av han som fikk ettersendt sjokoladen. Litt komisk å lese om all fokusen på selve sjokoladen.. Jeg kjøpte en skjerm privat fra en HWB ansatt for en tid tilbake. Det viste seg imidlertid at posten hadde greid å ta livet av skjermen i transport. En erstatningssak som posten må dekke, men likevel fikk jeg tilbake pengene mine fra HWB så snart jeg ga beskjed om hva som hadde skjedd. Nå ser jeg at de omsider har fått inn mx510 så nå skal det bestilles! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jamfør tidligere post, side 1. Pappa lærte meg at jeg ikke skulle ta i mot sjokolade fra fremmede menn, men når jeg i dag sjekket posten så lå det jammen men en sjokolade fra NetShop der sammen med et hyggelig lite brev. Kunne ikke motstå fristelsen da, rev av papiret og fråtset i meg. Deilig Hval sjokolade... De hadde lest denne posten og sett at jeg ikke fikk sjokolade sist. Dermed søkte de seg frem i sin database og sendte meg en. Dette var utrolig overraskende og en fin start på helgen, takk til NetShop. God helg alle sammen... des,OUT! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hentet en pakke fra Microplex i dag , ingen drops .Det var det heller ikke i forige pakke, er dem slutta med disse Tror de har det Fikk med drops i mine to første pakker, men ikke i det siste. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hentet pakke for 6 dager siden, så med mindre de har sluttet etter den tid så holder de fortsatt på med dropsene. Fikk til og med 2 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hentet pakke for 6 dager siden, så med mindre de har sluttet etter den tid så holder de fortsatt på med dropsene. Fikk til og med 2 Jasså,her har vi syndern Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Har faktisk bare spist den ene. Hvem gir meg mest? Hørte jeg 100? 150? Endret 23. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Fikk sjokolade jeg og. MMMMM Nyyyydelig Endret 24. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Endret 24. april 2004 av Fuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå