Windoge Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 dust...................... (du rakk akurat å redigere det dustete innlegget ditt snekker`n!!!!) Greit det... Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Snart begynner folk sikkert å klage over sjokoladen, og kreve nye typer Debatt: Lys eller mørk sjokolade? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg fikk sjokolade i første posten. Sinnsyk sleip psykologisk markedsføring. Men også sinnsyk god. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 dust...................... (du rakk akurat å redigere det dustete innlegget ditt snekker`n!!!!) Greit det... Hva var så dustet med det?? Var det fordi jeg fikk varen gratis,synest ikke det er dustet, men veldig bra. Men om en blir sjalu nok så virker det vel dustet på en Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva skrev du? fikk det ikke med meg Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Det var bra gjort av netshoppen. Fikk selv en sjokolade når jeg bestilte en ting derifra. Var slik puffris sjokolade. Btw. Er det alltid samme sjokolade? Fikk min 2. eller 3. pakke fra netshop idag, puffris saken er nå byttet ut med en "Don't stop" sjokolade. Ekte melkesjokolode med non stop på. Info fra pakken: Ekte sjokolade. Ingredienser, Tørrmelk, Kakaomasse, Kakaosmør, Emulgator: Lecitine, Aroma: Vanilin, E120, E133, E171, E172, E160. ps. pakken min var da nytt tastatur og mus, musa må lades ergo jeg har litt lite å finne på nå. IceMat saken er i allefall fin lurer bare på om den funker bra. [Edit] den var god, glemte å skrive det [Edit] Det er hval sjokololade dette også _ Thorsan Endret 22. april 2004 av thorsan Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Noen som tror streiken i dagligvarebransjen kommer til å ramme sjokolade-tilførselen, kanskje? B.T. Endret 21. april 2004 av bollatex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Markedsføring, blide kunder som snakker med andre, sjokolade og service er meget viktige moment til ein webshop. Netshop har truffet bra med måten dei behandler kunder og problemer på. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) hmm, hva med å kutte prisene med noen kroner, og heller droppe sjokoladen? det hadde i alle fall funket for meg. om jeg har lyst på sjokolade, så går jeg på butikken. nå vet ikke jeg hva sjokoladen koster for hwb/NetS. men minimalisme er jo inn for tiden:) det funker jo i alle fall for Norwegian (airlines). edit: så kunne de jo kommet opp med slagordet: "bare lave priser". nei søren, den var jo allerede tatt. kanskje det er best å bare holde på sjokoladen:) Endret 21. april 2004 av capy Lenke til kommentar
zup Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 t-shirten fra pcutstyr.no var nok den beste saken jeg har fått hittil. Nå skal jeg bestille 5 maskiner og 1printer, lurer på hvilken web shop det blir denne gangen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sjokoladen koster de kanskje én krone eller mindre i innkjøp. Det vil si, at hvis du kjøper en vare til 9456 kroner, ville du fått den til 9455 kroner i stedet, og ingen sjokolade? Synes de skal beholde sjokoladen jeg... selv om man bare kan gå og kjøpe selv så er det hyggelig med en liten sjokolade også. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 er sjokoladen god? har ikke fått anledningen til å smake enda, men microplex-snop er i alle fall digg. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meget imponerende av Netshop. Og bedre reklame enn denne posten til en pris av en sjokolade og porto, skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Den sjokoladen jeg fikk var ihvertfall veldig god! Rissjokolade fra Hval sjokolade fabrikk i sandefjord! Har forresten vært på besøk der Den kom med Shuttle, cdrom og webcam Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hval-sjokolade sier du? det er ynglingssjokoladen min! min favoritt er bare ren sjokolade. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vet hvertfall hvor jeg skal bestille neste gang Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Netshop er grei nok den, men jeg synes de har dårlig utvalg. Og halvparten som står på webshoppen har de ikke på lager. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hentet en pakke fra Microplex i dag , ingen drops .Det var det heller ikke i forige pakke, er dem slutta med disse Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har alltid fått det fra microplex.no Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Den sjokoladen jeg fikk var ihvertfall veldig god! Rissjokolade fra Hval sjokolade fabrikk i sandefjord! Har forresten vært på besøk der Den kom med Shuttle, cdrom og webcam Tror den var litt smådigg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå