mrmattis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei 7. april la jeg inn brukererfaringen mine angående Netshop.no Jeg var meget fornøyd med handelen, det eneste som manglet var sjokoladen. Sjokoladen lå i en konvolutt i postkassen min i dag Det er service det....... mrmattis Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg fikk heller ikke sjokolade da de var tomme, men ingen ettersending til meg... Mulig jeg ikke kjøpte for nok kroner? (hint til hwb: det var jeg som kjøpte en samsung c100 telefon, drangedal) des,OUT! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 nice:D det er kult! Lenke til kommentar
Der kajser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er service det....... mrmattis Ikke service, - markedsføring. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er service det....... mrmattis Ikke service, - markedsføring. nei, vil si det er service, at de virkelig tok seg tid til å sende den sjokoladen! tror ikke noen andre webshopper ville gjort det nei! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er service det....... mrmattis Ikke service, - markedsføring. De skaper positive kunderelasjoner Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er ganske kult gjort:) Men må holde meg trofast til Komplett tenker jeg.. *vil ha sjokolade* PM for adresse mr.komplett Lenke til kommentar
Der kajser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Ikke service, - markedsføring. nei, vil si det er service, at de virkelig tok seg tid til å sende den sjokoladen! tror ikke noen andre webshopper ville gjort det nei! Det er primært markedsføring. Når du vet at mottakeren er aktiv med å skrive brukererfaringer, er det ren markedsføring å gjøre denne kunden fornøyd. Det ser dere i denne tråden. Hva tror dere denne reklamen som kommer fram i denne tråden er verdt? På den annen side skal god kundebehandling berømmes. Men denne mottakeren har vært utsatt for et markedsføringsframstøt. Det fine for avsenderen er at mottakeren ikke ser det selv. Endret 21. april 2004 av Der kajser Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Der kajser- Reklame, markedsføring... bla bla Dette her er utrolig bra. Dette er et signal på at kunden er i fokus!! Man trenger ikke være misstenksom med en gang man får noe ekstra med på kjøpet. men noen mennesker er skeptiske av natur..... Jeg for min del handler på hwb fordi de er dyktige, kundevennlige og har fornuftige priser. sjokoladen eller markedsføringsproduktet du velger å kalle det er bare en liten bonus Dessuten har jeg til dagsdato ikke hatt noen problemer med retur eller frakt (er her alltid dagen etter), og skulle jeg finne på å klage på noe er de pliktoppfyllende og imøtekommende (noe annet enn det mange andre gjør) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Selvfølgelig er det et slags markedsføringsprodukt. Alle vet jo at fornøyde kunder kommer tilbake og handler mer. Når kunden i tillegg går på et forum og forteller om det, får de mye billig reklame. HWN/Netshop har jo vært flinke til å gjøre seg likt blant forumbrukerne, bl.a. med julekalenderen (selv om de har hatt en uheldig episode her også). Jeg synes imidlertid ikke slik markedsføring er noen uting (med unntak av tidligere nevnte uheldige episode), snarere tvert imot. Selv om dette nok primært er et markedsføringsstunt, så viser det jo at de er oppegående, kreative folk. Og ikke minst så viser det at de faktisk følger med på brukererfaringene, og dét er jo heller ikke så dumt. Tar forøvrig gjerne imot en sjokolade, jeg. Men så har jeg ikke handlet på Netshop noen gang (enda) . Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er service det....... mrmattis Ikke service, - markedsføring. Her tar du delvis feil. Service er markedsføring... Yter man service, kommer kunden tilbake, og anbefaler forhandleren til andre. Hvis man ikke gjør det, handler kunden ett annet sted neste gang, og fraråder andre fra å kjøpe der. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 markedsføringen er det jo du som står for når du sender inn denne meldingen om den sjokoladen.. for nå får enda flere databrukere kunnskap om den gode servicen hos netshop. Lenke til kommentar
Der kajser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Det er ikke tvil om at mulighetene kundene har til å føre opp erfaringer med diverse firmaer og eventuelt privatpersoner påvirker bransjen til å øke kvaliteten i kundebehandlingen til kundens fordel. Telenor sin velkjente arogante holdning til siden kunder var jo nesten malen for noen år siden. Dette er nå betraktelig forandret i noen bransjer. Når er det slik at enkelte leverandører av bla datautstyr har et forbausende godt kundebehandlingsnivå. Ære være muligheten til å spre sine kundeerfaringer. Til de som oppretter slike klagemurer: pass bare på at de som blir klaget på har plass og mulighet til å forsvare seg. Endret 21. april 2004 av Der kajser Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 dere skal bli glade får å få en sjokolade!!!! ikke mistenksomme......... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det var bra gjort av netshoppen. Fikk selv en sjokolade når jeg bestilte en ting derifra. Var slik puffris sjokolade. Btw. Er det alltid samme sjokolade? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Alltid samme sjokoladen så vidt jeg har fått med meg, og det synes jeg de skal fortsette med - den er god Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) meget bra Endret 21. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) dust...................... (du rakk akurat å redigere det dustete innlegget ditt snekker`n!!!!) Endret 21. april 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Denne sjokoladen fører til positiv vareprat, dvs at folk sprer sine positive erfaring og dermed får netshop flere kunder. Itillegg får man en slags takknemmelighetsgjeld til shoppen, slik at sannsynligheten for at man handler der neste gang blir stor. Dessuten blir den psykiske byttekostnaden stor slik at man sansyneigvis velger denne butikken også ved neste kjøp. I korte trekk er dette en invitasjon til gode kunderelasjoner, noe som stadig blir viktigere. Flere bedrifter burde skjønne viktigheten av god kundebehandling, fordi kunder er en forutsetning for de fleste bedrifters eksistens Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nice det da ! Positivt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå