Villmink Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei. Hjelper en veninne av meg med en gammel pc og har støtt på et problem. Når jeg installerer Norton Antivirus 2004 krasjer hele pc'n. Selve installasjonen går normalt, og alt ser riktig ut helt til jeg rebooter. Da kommer det en bluescreen som henviser til noen .vxd filer. Kan trykke en tast for å fortsette men det fryser helt når jeg gjør det. Det samme skjedde også med Norton Systemworks 2004. PC'n er for svak til å kjøre XP så det blir ikke så lett å få brukt noe annet OS. Noen som har forslag til løsning, eller vet om et bra Antivirus til en rimelig penge som fungerer på win98se? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Både NSW2004 og NAV2004 skal fungere på en gammel Win98-maskin. Her er systemkravene fra Norton sine nettsider: Windows Me/98 - 133MHz -prosessor eller høyere - 32 MB RAM Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 AVG antivirus er gratis og fungerer bra. Har vunnet flere priser. Kan lastes ned her: http://www.grisoft.com/us/us_index.php Tror ikke det er NAV som er problemet, men heller win98SE. Den suger Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Alt skulle være i orden ifølge systemkrav. Maskinen er godt og vel dobbelt så kraftig som det. Uansett fant jeg en Norton Internet Security 2002 CD her, og alt ser ut til å funke greit med den. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå