Magnusha Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 fete ting dere har laga... fin fantasi... meget bra Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er jo selvfølgelig et heartagram! Er jo selv fan av HIM , så begge mine HTPC'er er fått heartagram. Pwr, og hd-led er borret inn i heartagramet... Moro å få kassa si på "trykk"! Meget stilig var det i alle fall. Liker heartagram logoen meget godt, så den falt i smak på modden din. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hehe, mye fett her ja Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg syntes bare den "argeste konkurrenten" til vinneren bare var stygg jeg. Var litt for mye tre for min smak også. Likte vel best den med bluetooth og fm-sender. Mest fordi den var såpass liten og hendig Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg syntes bare den "argeste konkurrenten" til vinneren bare var stygg jeg. Var litt for mye tre for min smak også. Likte vel best den med bluetooth og fm-sender. Mest fordi den var såpass liten og hendig Seff, det var jo Dr. Spawns 2. bidrag.... Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MYE fint og stilig her - Mye inspirasjon ! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mange fine bidrag her, men jeg trodde jeg skulle få se mitt her også Kanskje jeg har hatt for høye tanker om kabinettet mitt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 "Papirpose"'s PC i kassettspiller var snazen. Hva er de indre målene på kassa? Hva slags PSU bruker du? Bra arbeid Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mye bra og noe ikke så bra... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 eg saa haapte at min olkasse-pc skulle vinna! jaja, tror kanskje DRSpawn fortjente det litt mer ja! hehe.. Mitt prosjekt va iallfall billigast, kosta bare 16 kr og hvis eg ikkje hadde odelagt bunnen pa kassen kunne eg fatt 16kr igjen etterpa Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 mye bra der. håper alle hadde det like morro gjennom hele bygge-prosessen... Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Veldig mange talentfulle folk her, ingen tvil i det. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Meget pene alle sammen, likte Turd_Ferguson's kopi av Shuttle. Hva ser jeg i fronten? Et heartagram? Toppers! Det likner nok mer på et pentagram.. ligner heartagram... Lenke til kommentar
Gtyrte Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skurer og tre verk gjør seg som oftest ikke sammen, tips fra meg og min synsvinkel dekk de til. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 http://www.envador.com En beskjent som har laget en heftig casemod eller to... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Heheh Må bare si at DrSpawn's "trådløse ITX-boks" er en veldig etterligning av Apples iMac på måten den er formet på osv, bare at den har litt dårligere ytelser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå