DesertGlow Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bidrag fra vinterkonkurransen En del lesere har ytret et ønske om å få se flere bidrag fra vår vinterkonkurranse. Her presenterer vi noen av de beste bidragene i "casemod fra scratch"-konkurransen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Stilig! Mye bra her I second that. Mye bra! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 flott å se hvor kreative folk er. Skulle ønske jeg hadde like stor fantasi, dyktighet og i det hele tatt gidde å starte på sånne prosjekter Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meget pene alle sammen, likte Turd_Ferguson's kopi av Shuttle. Hva ser jeg i fronten? Et heartagram? Toppers! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 mye bra casemod. beundrer disse gutta mye,tror jeg har mye og lære her Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meget pene alle sammen, likte Turd_Ferguson's kopi av Shuttle. Hva ser jeg i fronten? Et heartagram? Toppers! Det likner nok mer på et pentagram.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 må bare si at det finnes mange meget dyktige folk der ute Flott artikkel dg Lenke til kommentar
Turd_Ferguson Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er jo selvfølgelig et heartagram! Er jo selv fan av HIM , så begge mine HTPC'er er fått heartagram. Pwr, og hd-led er borret inn i heartagramet... Moro å få kassa si på "trykk"! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Fin artikkel og mange fine bidrag EDIT: Forresten?(jeg vet ikke om det er spurt om fra før, men jeg spør likevel )er det mulighet for at sånne konkurranser kan bli en årlig greie? det hadde vært fett *blunke til DesertGlow* Edit: *igjen* ojoj 777 poster Endret 21. april 2004 av So Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen bra og noen sinnsykt stygge bidrag var det, men morro å få sett de Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Veldi mye bra her ja, er det en side med alle pcene i konkuransen lagtu ut Visst det ikke er det så burde definitivt noen lage en side til dem Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bra at dere holder casemodding på et såpass bra nivå... Compoen på TG03 var jo skremmende dårlig...Der var det sånn at den som har penger, den vinner. Hvem som helst kan kjøpe seg et plexikabinett liksom Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er jo selvfølgelig et heartagram! Er jo selv fan av HIM , så begge mine HTPC'er er fått heartagram. Pwr, og hd-led er borret inn i heartagramet... Moro å få kassa si på "trykk"! Homsemetal? His Infernal Majesty har nok ikke spesielt stor pluss i boka her i gården nei.. Men likevel, bra arbeid! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det var veldig mye fint ja! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Smooth, mange gode trekasser der. Var det ingen bilder i den andre kategorien som var bra nok til å komme med, eller kommer det senere? Flott artikkel! Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 His Infernal Majesty har nok ikke spesielt stor pluss i boka her i gården nei.. Men likevel, bra arbeid! samma her Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 syns fortsatt mitt kabinett er i en klasse for seg selv.. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hehe. Digg å få kassa mi på trykk på førstesida i denne artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå