slimboy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hallo Problemet er at det har blitt deligert noe jobb ned på meg, vi skal visst ha en nettverks skriver. Miljøet denne skal stå i er et kontorlandskap, med ca 10 brukere, anslått antall print pr dag vil jeg anta er ca 250 A4/A5 ark. Er det noen anbefalinger der ute Endret 21. april 2004 av slimboy Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 skjekk prisguiden på hw.no's sider du finner garantert noe der, anbefaller deg til å bytte overskrift til anbefalling av nettverks skriver Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Her sier det seg selv at laserskriver er et soleklart valg. Trenger dere fargelaser? https://prisguiden.no/produkt/9197 er et godt valg, da har du maks. ark på 510, og standard 250. Er det litt lite? Les mer om den skriveren her Denne er en større utgave av den allerede nevnte. Det er en hel del der ute. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 skjekk prisguiden på hw.no's sider du finner garantert noe der,anbefaller deg til å bytte overskrift til anbefalling av nettverks skriver Og jeg anbefaler å bytte til "Anbefaling av skriver til kontornettverk". Lær deg norsk, gutt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 fargelaser anbefales i hvert fall ikke. Det er svindyrt og totalt unødvendig i de fleste tilfeller. Skal den bare brukes som skriver, eller vil dere ha mulighet til å bruke den som kopimaskin også? I dag finnes det veldig mange gode mulitmaskiner. Det er dette som vil være fremtidens teknologi. Hvis du kun skal ha en nettverkskriver så ville jeg nok anbefalt f.eks denne: http://norway.oki.com/fcgi-bin/public.fcgi...chid=1&prid=435 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har flere års fartstid med brother HL serien : Driftssikker, billig i drift -> Anbefales Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vil du ha kvalitet og driftsikker printer? Gå for HP.. har det på skolen - printer 1000sider pr. dag ca... Stått slik i 2 år snart nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå