Neo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann! Nå har det seg slik at jeg og "roomiesene" mine skal arrangere pokerkveld og whiskey og vi trenger noe bakgrunnsmusikk til å sette stemningen. Litt sån saloon/western musikk. Gjerne også ren piano. Det jeg har tenkt på foreløpig er: Noe av soundtracken til Maverick Johnny Cash (trenger forslag på noen skikkelig bra her) Tracey Lawrence Også eventuelt andre sjangre som passer bra til en pokerkveld med høyt inntak av Whiskey og høy harryfaktor. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mark Knopfler med Ragpickers dream og Sailing to Phildadelphia. Leonard Choen - I'm your man. Mener selvsagt albumene, ikke bare sangene. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg husker ikke hva artisten eller sangen heter, men refrenget går sånn her cirka: Mmmmmm-mmmm-mmm-mmm, med veldig mørk basstemme. Får meg til å tenke på ville vesten, gamle røykfylte salooner o.l. Ellers har du jo Bonanza theme'et. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 johnny cash - get rythm og The night hank williams came to town Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 kansje du burde sjekke ut no' gammel blues, også? Johnny Parker, for et eksempel? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg husker ikke hva artisten eller sangen heter, men refrenget går sånn her cirka:Mmmmmm-mmmm-mmm-mmm, med veldig mørk basstemme. Får meg til å tenke på ville vesten, gamle røykfylte salooner o.l. Bandet heter Crash Test Dummies og sangen så mye som mmm-mmm-mmm minner ikke så mye om vesten da. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hammered dulcimer -Amazing Grace ! Western så det holder Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Big Bang har noen; Welcome to the mountain, Wild bird mm. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg husker ikke hva artisten eller sangen heter, men refrenget går sånn her cirka:Mmmmmm-mmmm-mmm-mmm, med veldig mørk basstemme. Får meg til å tenke på ville vesten, gamle røykfylte salooner o.l. Bandet heter Crash Test Dummies og sangen så mye som mmm-mmm-mmm minner ikke så mye om vesten da. Digger den sangen! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Go' gammal blues burde funke? John Lee Hooker f.eks burde bli bra. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 forresten, huk tak i albumene med musikken fra the good, the bad and the ugly, for en neve dollar og en neve dollar mer. utrolig bra musikk, noe av det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 De spiller aldri vokalmusikk i barer i westernfilmer. Bare instrumentalt. Banjo + felegnukking etc. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 De spiller aldri vokalmusikk i barer i westernfilmer. Bare instrumentalt.Banjo + felegnukking etc. Banjo er i biljaktene i gamle filmer. Beste eksempel er kanskje Bonnie and Cloyde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mye banjo i Cannonball Run også. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Takker for mange gode forslag. Pokerkvelden ble en suksess! Begynte å spille poker kl 19.00 og vi var 9 som startet (2 bord). Vi var 3 igjen tilslutt og vi ga oss kl 09.00 neste morgen. Dvs spilte poker i 14 timer i strekk . Aldri spilt så mye før, drukket så mye whiskey og blitt så sliten. Tapte ikke mer enn 20 kroner tilslutt. Takk og pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå