brainwasher Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jepp.. Hvilket prog er best til og fjerne spyware?? Og hvilket virus program anbefaler dere og bruke?? eg bruker bitdefender nå men vet ikke om det er så veldig bra ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 adaware 6.0 lavasoft vil egentlig annbefale norman antivirus. har en følelse av at det er et profft program. norton virker litt mer komversielt, og jeg har hørt om at det ikke altid tar alle virus. Min norman (antivirus) tok en gang et virus som det ikke hadde noen vaksine mot. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg synes adaware og spybot funker greit, men det virker ikke som de tar alt. Ordet Norman får meg forresten til å tenke på Ola Nordmann. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Addaware funker ikke.. har prøvd med det.. men så scanner eg med et programm som eg fant på guru3d som heter spyblocs og det fant 6 spy ware på pc en med kan ikke fjerne det for eg finner ikke cd key! Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 bruk spybot search & destory 1.2 last den ned fra dere hjemmeside http://www.safer-networking.org/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Addaware funker ikke.. har prøvd med det.. men så scanner eg med et programm som eg fant på guru3d som heter spyblocs og det fant 6 spy ware på pc en med kan ikke fjerne det for eg finner ikke cd key! adaware funker til noe. Adaware finner noen ting, mens spybot finner noe annet. Jeg kjører begge deler jevnlig, men trenger nok likevel en reinstallasjon på PC'en min. Det er så mye lugubre saker ute og går i dag.. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruk Ad-aware, Spybot og Webroot Spy Sweeper så får du vekk det meste. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 OKey får prøve det da Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Feilpostet. Riktig kategori er programvare. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg