BIS1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som vet noe om meldingskapasiteten til SE k700. Etter å ha brukt t630 noen uker er eg begynt å bli frustrert over meldingskapasiteten... Vi denne være bedre på k700? Den har jo i utgangspunktet mer minne, men er dette delt eller er det begrensa hva man disponerer til meldinger? Hadde P900 noen uker og den var suveren på dette området! Lurer på å gå til anskaffelse av en ny p900 om det ikkje er verdt å vente på k700... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 / neppe noen som kan gi deg et fasitsvar på dette, men jeg ville blitt overrasket om den fortsatt ikke hadde plass til fler meldinger enn t630. Men som sagt, bare noe jeg regner med og tror. Kan ikke garantere deg. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det står jo at den har 32MB minne så da er det vel plass i massevis. (hvis det ikke er satt av bare en liten del til meldinger da) Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) edit: jeg som tar feil og ikke tenker før jeg poster. beklager Endret 22. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
oddi80 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det bildet viser vel lagringsminne for Navn og nummer ? Finnes vel ikkeno simkort som har plass til 200 sms ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå