aSADAS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er alladin advanced ein bra chip? Eller bør eg kjøpa noko som er dyrare? Nokon som har erfaring med denne chippen? Lenke til kommentar
asc Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hei Jeg har hørt at aladdin advance er veldig dårlig, det gikk slikt for meg også. Kjøpte en aladdin advance, og når jeg sku modde den så virket den ikke. Så fikk jeg heller folka fra www.chip-shop.net til å modde den med akira, og det virker helt supert. Veldig bra chip! Endret 22. oktober 2008 av asc Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer med Alladin Advance. Den har alt jeg trenger, og var ikke noe spesielt vanskelig å montere. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 alladin advance er en grei chip det, men den krever lodding ettersom den ikke har noe pogo innstalering eller liknende. Gir de samme mulighetene som de fleste andre spill, men har bare plass til en bios som sikkert er nok for de aller fleste! Hvis du ikke har noen loddekunnskaper og har planer om å montere chippen selv bør du kanskje vurdere å gå for en chip med pogopins! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Anbefaler Executer 2.3B lite MEN på en Aladdin Advance chip Du flasher altså Aladdin chippen med Xecuter firmwaren. Kameraten min gjorde det og det funker 100% Lenke til kommentar
nitro_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Aladdin er absolutt en bra chip. Har loddet flere hundre xboxer med den chip'en og svært få av de har blitt returnert. De som har blitt returnert skyldes vanligvis uheldig flashing e.l. Nå skal det sies at den nye xenium chip'en er ganske frekk, og etter at den kom i loddefri løsning har den faktisk blitt veldig populær. Jeg stemmer på xenium, i hvert fall frem til xecuter 3 kommer Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 xecuter 3 er hovedsaklig for Xbox V1.6, det er derfor den ikke har kommet enda, under utvikling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå