ebso86 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har noen forslagom hvor skiltet kan festes på en VIS-racing frontspoiler for chrysler neon? Vil ikke sperre for luftinntaket i front, hva må man gjøre for å få små skilter fra biltilsynet? Mvh. Erik Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du kan vel søke om å få sette skiltet usentrert (ala Alfa 156). Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du får ikke lenger små skilt fra biltilsynet. De som eide en Mazda MX5 fikk det tidligere, men nå har biltilsynet sagt STOPP! Siden du har luftinntak er det sikkert et sted du kan "legge" skiltet flatt. Gjør det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Biltilsynet er så trangsynt når det gjelder å få små skilt nå for tida Da vi registrerte vår 70' Camaro i fjord (førstegangsregistrering av denne bilen i Norge), så var det ikke noe problem. De kikka ikke engang på bilen omtrent, men skilter, det måtte vi krangle i en halvtime om. Endte med å få sidestilt skilt forran og litt mindre skilt bak.... Legg heller skiltet i frontruta, og finn heller på en unnskyldning når du blir stoppa Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Grunnen til at man ikke får små skilt (vi har det på en av bilene våre) er fordi de er for små og blir for utydelige hvis man blir tatt bilde av med ATK (fotobokser) og slikt. Dette gjelder de små med "firkanta" skrift. Det er heller ikke lov å klippe eller bøye skiltet. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Men hvem bryr seg? Litt må man jo ofre. Er heller ikke lov å "legge" skiltet flatt nederst på fangeren om du har luftinntak forran, men det må man jo bare gjøre. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 pol10 bryr seg. Jeg fikk kjeft da jeg kjørte en 1979 cutlass stasjonsvogn der eieren (en bekjent) hadde klippet i sklitet. Holdt på å få mangellapp jeg, det mangla så og så mange cm kant fra bokstavene og ut til skiltkanten :s Til trådstarter: Fest skiltet der det er plass/mulighet. Om det så er litt på siden eller "flatt" i bunnen av luftinntaket får det bare være Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg hadde bare satt det i frontruta tror jeg.. Og sagt (hvis jeg ble stoppa) at jeg skulle ordne det asap. Da kan du dessuten ta det ned ved fotobokser, bomstasjoner osv sånn at du får slipper å betale noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå