IceCone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mulig jeg er treg men.... Før jul husker jeg at EA Games proklamerte at de utviklet en nytt MOH til PC med undertittel Pacific Assault (Utgangspunkt i Pearl Harbor). Nå finner jeg ingen info om det. (Ikke på dette forumet heller). Er spillet kanselert? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er ikkje kansellert nei.. Her finn du det du treng å vite! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 eller enda betre her: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16510 release datoen er 24. september. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er ikke lanseringsdatoen i USA til juni? Iallefall i sommer... Da er det bare å forhåndsbestille Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er ikke lanseringsdatoen i USA til juni? Iallefall i sommer... Da er det bare å forhåndsbestille Hmm ja..Tothegame sier 1.september, mens Gamershell sier 30.juni..vet ikke hva som er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå