Rubex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg kom over en windows dvd som inneholdt alle versjonene av windows som noensinne er laget. Da lurer jeg på om dette er en dvd som microsoft selv har gitt ut eller om det bare er en pirat-versjon som er tuklet sammen...?? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 pirat-versjon som er tuklet sammen Mest sannsynlig.. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 pirat-versjon som er tuklet sammen Mest sannsynlig.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg kom over en windows dvd som inneholdt alle versjonene av windows som noensinne er laget. Da lurer jeg på om dette er en dvd som microsoft selv har gitt ut eller om det bare er en pirat-versjon som er tuklet sammen...?? Gid Windows kunne laget noe liknende, da jeg kunne anskaffet den lovlig - i motsetning til nå Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gid Windows kunne laget noe liknende, da jeg kunne anskaffet den lovlig - i motsetning til nå Tenk deg hva det ville kostet for den platen da ? 100.000,- ? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hva skal du med de gamle dos versjonene? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hva skal du med de gamle dos versjonene? alle versjonene av windows Ja si det, siden de ikke følger med. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hva skal du med de gamle dos versjonene? Jeg kom over en windows dvd som inneholdt alle versjonene av windows som noensinne er laget DOS ? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) hva skal du med de gamle dos versjonene? Jeg kom over en windows dvd som inneholdt alle versjonene av windows som noensinne er laget DOS ? Jauda, DOS ligger på dvd'en de også. Er forøvrig 2 dvd'er.... Men nå skal jeg ikke bevege meg for langt mot warez-emnet her nei.. edit; for å være mer presis -> Alle operativsystemer som MS har gitt ut siden tidenes begynnelse, befinner seg på DVD'ene Endret 22. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå