Tom80 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 noen som har forslag til bra bil spill (pc)? litt realistisk IKKE need for speed underground.. ettersom jeg syns det er dårlig. kommer ikke gran turismo til PC ? tenkte jeg kanskje skulle kjøpte grand prix 4, noen som har testet det? bra/dårlig ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) kommer ikke gran turismo til PC ? det kommer nok ikkje til pc du kan prøve colin mcrae. du finner omtale av det her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6779 det er ikkje så mange bra bilspel til data. (som eg veit om) edit: du finner ein tråd om bilspel her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...04&hl=bil+spill Endret 21. april 2004 av ttt Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann. Live For Speed er ett meget realistisk "spill", som i tillegg er nesten gratis. Mer realistisk simulering av bilkjøring skal du se lenge etter. Ellers så begynner Racer å komme seg opp på ett brukbart nivå... Merk dog at den fremdeles er i beta stadiet ( = mye bugs). Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sjekk ut Live for speed Du kan laste ned demo der, eller fullversjon for 12 pund hvis du har tilgang til et visakort e.l. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Deadlock kom meg såvidt i forkjøpet visst. Enig i at Racer også er bra, men det mangler vel AI (?). Ikke det at jeg spiller noe særlig single-player mot AI på LFS, men muligheten er der ihvertfall. Det som er morro med LFS er jo å spille online, og antallet onlinespillere og servere vil jeg tro er mye større for LFS sin del. Endret 21. april 2004 av hwe Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann. Ta en titt på Racer's offisielle forum, der finner du bl.a. info om siste beta, som inneholder en "begrenset a.i.", m.m. Verdt å prøve. Er en kar som har lagd en bane som er som å kjøre på en landevei ett sted i Østerdalen. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann. Ta en titt på Racer's offisielle forum, der finner du bl.a. info om siste beta, som inneholder en "begrenset a.i.", m.m. Verdt å prøve. Er en kar som har lagd en bane som er som å kjøre på en landevei ett sted i Østerdalen. Stemmer, jeg tenkte på NetKar. Racer er det veeeldig lenge siden jeg har prøvd, må kanskje gi det en sjanse til. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ta en titt på elmas offisiele der finner du b.l.a. info om siste beta. som inneholder en "begrenset a.i.", m.m. verdt og prøve. Er en kar som har lagd en bane som er som å sykle på en landevei ett sted i Østerdalen... Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 har faktisk spilt live for speed.. hadde glemt det av. ser at det er masse nye biler nå får vel teste det som om det er noe mere nytt Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) toca race driver 2 kommer jo ut snart(i slutten av april) blir sikkert bra.fins demo av den. skal du ha ennå mere realisme er vel live for speed best på dette cmr-serien er jo også bra om du liker rally. gran turismo( Polyphony Digital's)er kjøpt og eid av sony som står bak playstation.så da kan man bare glemme dette spillet på pc. formel 1.da synes jeg personlig "f1 challenge 99-02"er best Endret 21. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dette er kanskje ikke det du hadde tenkt, men generally er et morsomt lite gratis-spill som faktisk krever litt hvis du kjører med maks motstand. Ikke så fancy akkurat, men jeg har selv brukt utallige timer med dette spillet. http://generally.racesimcentral.com/ Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva med colling Mcrea 4 ? Kansje ikke den beste fartførelsen men et meget bra spill Mange timers morro ! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Grand Prix 4 er et bra spill det. Ser at de selger det på Elkjøp til 99,- Det er litt vanskelig til å begynne med, men det blir en vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå