Erik J. Nilsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, det er ikke et kort og lavt sus engang.. Er ikke stort av veske inne i dem heller... Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Fikk svar på mail fra den svenske siden... De solgte desverre kun til bedrifter Leter desperat etter flere butikker.... edit: leif Endret 23. april 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Pritorian (eller andre med erfaring): Tror du eg kunne klart å bøye ene enden av heatpipes'ene til denne kjøleren rett, altså slik at den ikke lenger er bøyd i den ene enden, uten at den knekker? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Fikk svar på mail fra den svenske siden...De solgte desverre kun til bedrifter snakk med alle venner og bekjente (av foreldre hvis du ikke kjenner så mange i fast arbeid) og finn ut om det er noen som er selvstendig nærignsdrivende som er villige til å gjøre deg en tjeneste. Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Vel det er nok ikke så enkelt, for at de skulle levere så måtte det være et minimum antall heatpipes de skulle produsere for meg også. Og da går eg ut ifra at den minimum grensen er langt over 3-4 stk... Har mailet andre steder også. Oppdaterer etterhvert som eg får svar. Kom gjerne med nye forslag hvis dere andre steder det kan være mulig å få tak i heatpipes! Endret 23. april 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og du har sjekket om de ikke har noe liggende? "Avkapp" eller no slikt.. Må jo ha noe liggende, har de ikke kunder lr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå