buundi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er det noen som vet om et skjermkort med tv tuner, eller et rent tv tuner kort som virker med windows media encoder 9? microsoft har en liste med supporterte kort, men det er litt dårlig syns jeg. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...re/default.aspx Men det står i alle fall at Ati Radeon kort med tv tuner er supportert. Er det noen der ute som har testet Windows Media Encoder 9 med tv tuner kort? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett, men jeg skal prøve. Jeg har selv et Radeon 9800Pro som jeg har kodet flere filmer om til WM9 format. Så jeg tror et Radeon kort med en tv-tuner skulle fungere. Håper dette gir svar på spørsmålet ditt ! Lenke til kommentar
buundi Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ja, jeg er visst ikke så flink til å formulere meg, men jeg fikk delvis svar på det jeg lurte på. Men har du prøvd å kode om signalene fra tv tuneren om wm9 format? Det er det jeg lurer på om fungerer. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hmm, jeg har da ikke noe kort med tv-tuner. Men det burde gå (det kommer an på hvilket program du bruker) så lenge du har WM9 kodeket på pc'en. Jeg går ut ifra at du vil ta opp fra tuneren og lagre filen i WMM9 format. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Det jeg egentlig vil er å streame video fra tv tuneren på mitt lan. Er det mulig med windows media encoder, og et Radeon - All In Wonder kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå