Murdock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vurderer sterkt å kjøpe dette kabinettet, det har stort sett fått gode reviews rundtomkring, men er interessert i å høre om noen her på forumet har noen erfaringer. Det er sannelig ikke mange butikker som har dette kabinettet inne, så det er vel ikke så mange som har skaffet seg det heller da, men.... m Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg har det og er veldig fornøyd det beste er at de har laget plasser for 2 stk 120mm vifter ikke de dritt 80mm viftene men så ser det jo også veldig fint ut.... de har det på databutikken.com det står at det er et miditower men da jeg åpna boksen så ble jeg overraska over hvor stor plass det var det er 50cm høyt og 49 cm dypt... det er ikke set som står i spesifikasjonene men det er det.... men hvis du har planlagt å ha vifter framme og bake ville jeg vurdert en rheobus.. det blir et h.....tes bråk siden insugingen går gjennom et slags metallgitter som skaper mye støy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå