Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Din mening ?

Anbefalte innlegg

En alvorlig sikkerhetsfeil på i Internett-protokollen TCP har de siste ukene ført til febrilsk arbeid på tvers av landegrenser og interesser. Feilen kunne fått hele Internett til å rakne.

Link: http://www.itavisen.no/art/1303329.html?PH...66091ed57c91d5f

Ville det vært verdens undergang for ``deg`` viss hele internett hadde falt sammen ?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen undergang her hvertfall. Hadde bare tatt meg en pause fra internett det (noe vi forsåvidt kunne trengt uansett). Siden det er så mye penger i Internett, hadde det ikke tatt mange dagene/ukene før alt var mer eller mindre oppe igjen.

Lenke til kommentar
Tips: Bytt om topicen'e dine. "Din mening" på Emne beskrivelse og "Viss internett skulle falt sammen" på Emne tittel.

*pirke pirke* :roll:

:D

Vel.. Når jeg så "Din mening?" på forsiden, så tenkte jeg "Ånei.. Enda en så ikke klarer å lage en skikkelig topic". Så jeg sier bare i fra.

Edit: Skriveleif

Endret av alex100
Lenke til kommentar

Skal love deg at det hadde fått katastrofale følger for meg.... :yes:

Jeg fikk adsl for en 2 måneder siden. Etter det, så har jeg vert på internett neste 24/7.

Jeg hadde vel tatt kvelden for godt hvis I-nett skulle ramla sammen... OI.... det hørtes patetisk ut... :(

Ikke i det hele tatt... Er helt enig med deg :)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
jeg skjønner egentlig ikke helt hvem som hadde giddet å "ødlegge" det. de fleste hackere er jo selv ganske inet avhengig selv da hehe

terrorister... De har vel ikke internett i hulene i afganistan? (kanskje 14,4kbs... :laugh:) så de bryr seg vel ikke...

Hvis det hender en dag at internett ikke funker (som har hendt noen ganger med upc :angry: ), så blir jeg temmelig rastløs..

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Feil i tcp protokoll ja... Sikker på at d ikke er en svakhet som er lagt inn av "de der høyere oppe i pyramiden) de som har sett en 1 dollarseddel skjønner hva jeg mener ;) for å kontrollere og overvåke oss... (konspirasjonsteori nr 1...) :thumbs:

Just kidding :devil:

Sooo stupid, xcuse me...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...