Gå til innhold

Tips til trådløs mus`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv både trådløs mus (MX700) og mus med ledning (MX510). Okay, jeg har ikke PC, men jeg skal nok bruke musen min med ledning, når jeg skal spille på min kommende PC.

Om du skal ha en mus med ledning, anbefales Logitech MX510 på det sterkeste. Den er helt lik MX500, bare med bedre optikk. Løp og kjøp!

_

johanf

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med trådløs til spilling, men tipper de med bluetooth sender er meget bra :) De er kule i det minste, selv om trådløsteknologien kanskje er like sårbar som den alltid har vært. Tror problemet folk har er i spill hvor ting går "fort", f.eks CS og Quake, den trådløse overføringen fører til en liten forsinkelse som sikkert kan føre til irritasjoner. Selv spiller jeg ikke slike spill, så mye.

Vil også slå et slag for Intellimouse explorer 4.0, den finnes i både trådløs og tråd versjon. Vil egentlig fraråde Logitech litt, har selv det på den stasjonære og har egentlig aldri vært helt fornøyd med den. Dårlige drivere og utforming er to av ankepunktene mine i sammenliknet med Intellimouse Explorer musene(som jeg har hatt 1.0 og 4.0 versjonen av, så langt).

Edit: dersom du bor i nærheten av elkjøp/lefdal/expert etc, så har disse som regel musene på utstilling, på den måten kan du se/prøve litt. Prisene på disse produktene er som regel også helt ned mot nettpriser og hvertfall etter frakt etc.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Trådløs mus til spilling? Nei og nei.. :no:

Må nok ha en god gammaldags ledning! Intelli 4.0 er digg, 3.0 funker også.. :thumbup:

Edit: Leif er kul

Bruker Microsoft WIE 4.0 og har ingen problemer med spilling (CS, BFV, BF). Nå skal det sies at jeg ikke spiller 5 timer om dagen, men noen timer blir det jo og jeg aldri hatt problemer.

Se denne: erfaring WIE4.0

mag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...