Zetheus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som har tips til en god spillmus? Den skal være bra til å spille CS med og den skal være trådløs? Noen som har tips? Ser litt på Logitech MX500, noen som vet noe om den? m.v.h en som digger CS Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Trådløs mus er ikke bra til spilling. Har dårlig erfaring med alle jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Trådløs mus til spilling? Nei og nei.. Må nok ha en god gammaldags ledning! Intelli 4.0 er digg, 3.0 funker også.. Edit: Leif er kul Endret 21. april 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 trådløs funker BRA til spilling, særlig de nye! Du har jo MX900 for eksempel, den er sinnsykt bra:D Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har selv både trådløs mus (MX700) og mus med ledning (MX510). Okay, jeg har ikke PC, men jeg skal nok bruke musen min med ledning, når jeg skal spille på min kommende PC. Om du skal ha en mus med ledning, anbefales Logitech MX510 på det sterkeste. Den er helt lik MX500, bare med bedre optikk. Løp og kjøp! _ johanf Lenke til kommentar
kindings Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har aldri hatt problemer med trådløs til spilling, men tipper de med bluetooth sender er meget bra De er kule i det minste, selv om trådløsteknologien kanskje er like sårbar som den alltid har vært. Tror problemet folk har er i spill hvor ting går "fort", f.eks CS og Quake, den trådløse overføringen fører til en liten forsinkelse som sikkert kan føre til irritasjoner. Selv spiller jeg ikke slike spill, så mye. Vil også slå et slag for Intellimouse explorer 4.0, den finnes i både trådløs og tråd versjon. Vil egentlig fraråde Logitech litt, har selv det på den stasjonære og har egentlig aldri vært helt fornøyd med den. Dårlige drivere og utforming er to av ankepunktene mine i sammenliknet med Intellimouse Explorer musene(som jeg har hatt 1.0 og 4.0 versjonen av, så langt). Edit: dersom du bor i nærheten av elkjøp/lefdal/expert etc, så har disse som regel musene på utstilling, på den måten kan du se/prøve litt. Prisene på disse produktene er som regel også helt ned mot nettpriser og hvertfall etter frakt etc. Endret 21. april 2004 av kindings Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jepp, burde prøve ut Logitech Di Novo, det settet er helt sykt deilig! Lenke til kommentar
Intel Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg sitter med logitech DiNova og har ikke noe problem i spill. musa er megt god til spilling, føttene sliter ikke så fort, den er kanskje litt tung. Jeg er meget fornøyd, angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Trådløs mus = NEI TAKK! Se heller på noen med ledning. Har bare dårlige erfaringer med trådløse ting. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Trådløs mus til spilling? Nei og nei.. Må nok ha en god gammaldags ledning! Intelli 4.0 er digg, 3.0 funker også.. Edit: Leif er kul Bruker Microsoft WIE 4.0 og har ingen problemer med spilling (CS, BFV, BF). Nå skal det sies at jeg ikke spiller 5 timer om dagen, men noen timer blir det jo og jeg aldri hatt problemer. Se denne: erfaring WIE4.0 mag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå