JKJK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Sitter her med en laptop av ukjent merke (!!) med slackware 9.0 og 2.6.5 kjerne. Har just fått tak i et Asus WL-100g pcmcia wlan kort. Asus har ikke laget drivere som støtter 2.6+ kjernen enda, så jeg er nødt til å bruke ndiswrapper og windows driverene, som faktisk fungerer veldig godt. MEN jeg har prøvd flere sniffeprogram (kismet, airfart, wifi-scanner, wellenreiter), og ingen ser ut til å fungere med NDISWRAPPER. Er det noen som har peiling på om det finnes program som støttter dette? Skal selvsagt hive inn ASUS sine drivere når de kommer for 2.6.5 kjernen. Endret 23. april 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg tror alle 802.11b snifferene/crackerene krever enten (patchede/CVS)orinoco eller prism drivere/chipset. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 hm.. Får bumpe asus litt og få dem til å mekke drivere for 2.6.5 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå