El Noobo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Heisann Battlefield fans! Jeg kjøpte BF1942 i sin tid. For så vidt et kult spill, med bra grafikk. Singelplayerdelen var likevel litt for dårlig etter min smak, og jeg lurer på hva jeg kan forvente av BF Vietnam (må ha et nytt spill nå, og jada jeg har spilt far cry). Hvor mye bedre er A.I´en egentlig? I BF1942 sto som oftest botene og knota rundt noen flagg, selv om jeg ga andre ordrer eller kom med forslag, og de hadde en tendens til å entre og forlate samme kjøretøy 20 ganger. Multiplayer er bra, men kult med gode singelplayer opplevelser også. Noen forskjell i gameplayet? Andre ting? På forhånd takk! Endret 21. april 2004 av El Noobo Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 BF:V har kuttet ut alt som heter single player, tror jeg. De har satset hardt på online mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Heisann Battlefield fans! Jeg kjøpte BF1942 i sin tid. For så vidt et kult spill, med bra grafikk. Singelplayerdelen var likevel litt for dårlig etter min smak, og jeg lurer på hva jeg kan forvente av BF Vietnam (må ha et nytt spill nå, og jada jeg har spilt far cry). Hvor mye bedre er A.I´en egentlig? I BF1942 sto som oftest botene og knota rundt noen flagg, selv om jeg ga andre ordrer eller kom med forslag, og de hadde en tendens til å entre og forlate samme kjøretøy 20 ganger. Multiplayer er bra, men kult med gode singelplayer opplevelser også. Noen forskjell i gameplayet? Andre ting? På forhånd takk! Ikke kjøp BF-Vietnam for singleplayer. Bot'ene er ikke akkurat kjempesmarte. Men spillet er knallkult online Bedre grafikk en 1942, helikoptre og masse fete gunnere. Noe som er knallklult er lyden. Veldig troverdig "jungellyd", kulene høres ut som de hviner forbi ørene og det beste av alt: soundtracket! Masse bra 70-talls - låter og seff Wagners "valkyrierittet" som man kan ha på radioen i alle kjøretøyene. Ganske morsomt å høre Jefferson airplane over åsen og se en jeep med soldater i komme mot deg med radioen på full pupp. Det eneste jeg synes er litt teit er at det er veldig lett å spawncampe, og at den ene klassen til usa er alt for kraftig (m60 med alt for godt sikte + LAW) Anbefales! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det går ann å laste ned en Mod til Battlefield med bedre AI for singelplayer. Leste om det for litt siden her på forumet. MVH Øyvind Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 interessant, kanskje jeg skal se på den modden. Men jeg vet jo at hele BF serien er best på multiplayer, så hvis BF Vietnam er enda bedre enn BF 1942, så stikker jeg nok innom spiderman butikken på veien hjem Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det går ann å laste ned en Mod til Battlefield med bedre AI for singelplayer. Leste om det for litt siden her på forumet. MVH Øyvind Kan du vise til den posten? Kult nick btw! Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det går ann å laste ned en Mod til Battlefield med bedre AI for singelplayer. Leste om det for litt siden her på forumet. MVH Øyvind Kan du vise til den posten? Kult nick btw! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233556 Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 BFV er mye kulere enn bf1942 og bf 1942mods. Etter å ha sett grafikken i vietnam liker jeg ikke desert combat lengre. Håper på noen bra mods til bfv. VIlle absolutt ha kjøpt bfv! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Test ut modden http://www.silentheroes.se/. Dette er en mod som bygger på krig Norge Sverige. 1942 Mod. AG3 osv MVH Øyvind Endret 21. april 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 viss du leiter etter eit godt multiplayer spel så bør du kjøpe BF Vietnam! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 men du bør kanskje vente til de patcher det, eller hvis du tåler noen ganske irriterende feil uansett, løp og kjøp det har feil, det har det, men det er gøy uansett, og EA/Dice jobber med pacther, så det blir bedre, akkurat som BF1942... Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Kjøpt! Hoppa inn i et helikopter, fyrte opp 'war' på radioen, og steg til værs Angrer ikke for å si det sånn! (Det hører med til historien at den helikopterturen ikke ble særlig langvarig..) Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kjøpt! Hoppa inn i et helikopter, fyrte opp 'war' på radioen, og steg til værs Angrer ikke for å si det sånn! (Det hører med til historien at den helikopterturen ikke ble særlig langvarig..) Høres ut som meg. Har hatt et par pinlige turer med jet og heli. Tror jeg trenger å prøve litt alene før jeg tar med noen på tur.. Til dere som er gode på å fly helikopter: hva bruker dere for å styre? Keyboard / mus, bare keyboard eller joystick? Trenger definitivt litt hjelp og trening! Men jeg har sittet på med folk som er flinke til å fly og det er bare helt konge! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kjøpte det i går, spilte litt i natt, og med unntak av balanseproblemene (m60), og mangel på teamutjevning på enkelte av serverne (lite gøy med 20 av 30 spillere på USA.. hvorav alle har m60), så er det knakende bra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er et helt greit spill. Fungerer omtrent som en ekspansionpack til BF42, men til full pris. Grafikken er bedre, men ellers ingen særlige forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå