Grønn skalle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Jeg får opp denne feilmelingen når jeg skal logge meg på : Finner ikke den nødvendige DLL-filen C:\windows\urlmon.DLL Jeg for logget meg inn med bruker navn og passord men har mistet alt på skrivebordet mitt, eller rettere sagt så er alt vekke! Hva er galt? Eller mer viktig, hvordan kan jeg fikse det???? Sitter på en windows 98 pc. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Last ned den ifra: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?urlmon Og kopier den til c:\windows\system\ Tror det skal fungere, men dersom det ikke gjør det er det bare å reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Grønn skalle Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Takker! Men hvordanskal jeg få lagt den inn i c:\windows\system når eg ikke ser skrivebordet...? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva med sikkerhetsmodus ? kommer du inn da ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Takker! Men hvordanskal jeg få lagt den inn i c:\windows\system når eg ikke ser skrivebordet...? sjekk om Win+R fungerer... altså windows tasten+ R om du skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå