JKJK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) I det siste har outlooken min begynt å laste ned hver mail 3-4 ganger! Dette er ganske irriterende da jeg for tiden får jäkla mye spam pga. en backdoor jeg hadde liggende i noen dager Når jeg da i tillegg sitter på ISDN intill sommeren sliter det grusomt å laste ned 2Mb med spam-mail hver dag Har en @online.no konto, men jeg kan ikke bestille spamfilter på den fordi det er en gratiskonto. Har heller ikke så veldig lyst til å bytte e-post adresse. Noen som har anelse om hvordan jeg skal få outlook til å laste ned mailen bare en gang? Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk dette startet etter siste formatering (for ca. 2-3 uker siden). Har gått igjennom instillingene i outlook, men finner ikke noe oppsiktsvekkende! Endret 21. april 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er du helt sikker på at Outlook laster ned all mail 3-4 ganger. Jeg har selv en del spam i min inbox - og registrerer at noen faktiskt sender samme mail flere ganger. Du skal ikke få samme mail flere ganger med samme konto i Outlook, hvis ikke du har sagt at mailen skal bli liggende på server OG sletter /oppretter mail konto. Det blir registrert hvilken mail, av de du har på mail-serveren til ISP'en din, din konto har lest og ikke... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 øh.. hadde helt glemt at jeg hadde laget en post om dette tidligere... sorry! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hehehe . Hvis ikke jeg svarte på den - se over. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 nei, det er dette som så merkelig . Det er ikke konsekvent hver gang, men veldig ofte. Har sjekket, og det er AKURAT samme mail, bare mottatt flere ganger. Har sjekekt instillingene i outlook ang. det å legge igjen kopi på serveren, men dette er ikke tilfelle. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 nå går jeg snart på veggen!! Jeg har nå fjernet alle regler for å se om det var problemet, men EI! "#¤"#¤#¤=%"#)¤=#"¤%)"=#¤)"#= ....osv Dette begynte først etter formatering. Har prøvd å oppdatert officepakken uten hell. Jeg er desperat etter tips (men vil ikke bytte klient!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå