Gå til innhold

loco outlook 2003

JKJK

Anbefalte innlegg

I det siste har outlooken min begynt å laste ned hver mail 3-4 ganger! Dette er ganske irriterende da jeg for tiden får jäkla mye spam pga. en backdoor jeg hadde liggende i noen dager :( Når jeg da i tillegg sitter på ISDN intill sommeren sliter det grusomt å laste ned 2Mb med spam-mail hver dag :p

Har en @online.no konto, men jeg kan ikke bestille spamfilter på den fordi det er en gratiskonto. Har heller ikke så veldig lyst til å bytte e-post adresse.

Noen som har anelse om hvordan jeg skal få outlook til å laste ned mailen bare en gang?

Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk dette startet etter siste formatering (for ca. 2-3 uker siden). Har gått igjennom instillingene i outlook, men finner ikke noe oppsiktsvekkende!

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du helt sikker på at Outlook laster ned all mail 3-4 ganger. Jeg har selv en del spam i min inbox - og registrerer at noen faktiskt sender samme mail flere ganger.

Du skal ikke få samme mail flere ganger med samme konto i Outlook, hvis ikke du har sagt at mailen skal bli liggende på server OG sletter /oppretter mail konto.

Det blir registrert hvilken mail, av de du har på mail-serveren til ISP'en din, din konto har lest og ikke...

Lenke til kommentar

nei, det er dette som så merkelig . Det er ikke konsekvent hver gang, men veldig ofte. Har sjekket, og det er AKURAT samme mail, bare mottatt flere ganger. Har sjekekt instillingene i outlook ang. det å legge igjen kopi på serveren, men dette er ikke tilfelle.

Lenke til kommentar

nå går jeg snart på veggen!! Jeg har nå fjernet alle regler for å se om det var problemet, men EI! "#¤"#¤#¤=%"#)¤=#"¤%)"=#¤)"#= ....osv

Dette begynte først etter formatering. Har prøvd å oppdatert officepakken uten hell. Jeg er desperat etter tips (men vil ikke bytte klient!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...