FoxM Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har sett på andre forum at dette ikke er mulig, men prøver allikevel. Noen som vet om det er mulig å bli kvitt den? Har skjønt at det er mulig å lage layout som gjør at den 'går i ett' med bakgrunnen, men synes ikke det er så interessant.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Synes egentlig ikke at den er så i veien jeg da men Smak og behag. Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har sett på andre forum at dette ikke er mulig, men prøver allikevel. Noen som vet om det er mulig å bli kvitt den? Har skjønt at det er mulig å lage layout som gjør at den 'går i ett' med bakgrunnen, men synes ikke det er så interessant.... Sorry det går ikke. Endret 21. april 2004 av Joagutten Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja det kan du men det koster penger se i for eks se og hør der skall det stå hvordan du fjerner oppratør logo! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja det kan du men det koster penger se i for eks se og hør der skall det stå hvordan du fjerner oppratør logo! Sist jeg så der gikk det bare med Nokia Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja det kan du men det koster penger se i for eks se og hør der skall det stå hvordan du fjerner oppratør logo! Ikke SE , på Nokia går det. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det går også med Siemens tlf.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har en 6800 med N NetCom GSM logo, vil ha denne bort. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå