Falcon1975 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei Jeg mener at Freddie M ikke sang på det første Queen albumet dem ga ut... stemmer det?? og hvem sang isåfall på det?? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Viss du tenker på Queen sitt første album, som hette Queen er det nok freddie som traller med på den Her er discografien til dette albumet Og eg har CDen liggende. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja visst er det Freddie Mercury som syng, det er ikkje så vanskeleg å høyra. Bortsett frå Modern Times Rock'n'roll, der Roger Taylor er vokalist. Freddie, Brian og Roger korar. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Takker for svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Modern Times Rock'n'roll må vel kunne regnes som verdens første punklåt. 3-4 år før punkbølgen slo seg løs. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Brian May, Tim Staffell og Roger Taylor som nå spiller i Queen var først i bandet Smile så det kan nok hende det er en cd fra Smile du har hørt, og da synger Ikke Freddie Bulsara . Queen og Smile var samme bandet men de kalte seg for Queen etter at Freddie Bulsara (Mercury) kom med i bandet. Har jeg pugga eller??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå