Gå til innhold

Oppdatering klar for Nokia 6230


Anbefalte innlegg

Min 6230 er klar om en halvtime. Oppdpateringen som de har ventet på en stund kom i dag. Da er det bare å løpe til nærmeste Nokia verksted. Jeg var første mann her i Stavanger. Forøvrig håpløst av Nokia å slippe telefoner uten å sjekke at vitale funksjoner funker. :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken versjon ble sluppet til 6230 nå? jeg har v3.14 og hva er forskjellene?

Aner ikke hvilken versjon det er. Hvordan finner jeg det ut? Forskjellen er på min var i hvert fall at nå kan jeg bruke mms, det kunne jeg ikke tidligere.

trykk *#0000# så får du opp software versjonen på telefonen din

Lenke til kommentar
:p jeg snakka akkurat med Anovo på telefonen (de reparerer bl.a. Nokiatelefoner), og de kunne fortelle at den nye softwareoppdateringen kun rettet opp i problemet med ringegrupper, noe man enkelt kan fikse selv ved å velge "gjennopprett fabrikkinstillinger" i telefonmenyen... Så det er ikke no vits å ta denne oppdateringen...
Lenke til kommentar
Standard Nokia det. Leverer alltid halvferdige og dårlige produkter.  :devil:

de har da hatt få versjoner, sx1 er jo oppe i den 7. nå så det helper jo

SX1 sin første versjon til salgs var jo vel og merke Versjon 5.

 

Så det at firmware versjonen nå er 7 betyr det ikke at det er 7 oppgraderinger.

 

(fullt mulig du visste det, men kan hende ikke alle andre gjorde det)

Lenke til kommentar
:p jeg snakka akkurat med Anovo på telefonen (de reparerer bl.a. Nokiatelefoner), og de kunne fortelle at den nye softwareoppdateringen kun rettet opp i problemet med ringegrupper, noe man enkelt kan fikse selv ved å velge "gjennopprett fabrikkinstillinger" i telefonmenyen... Så det er ikke no vits å ta denne oppdateringen...

Hos meg gjorde oppgraderingen at jeg nå kan bruke mms, noe som ikke funket før dette. På verkstedet jeg besøkte trengte jeg kun å vise telefonen uten å si at mms ikke funket, de kom meg i forkjøpet: "MMS virker ikke?". Det jeg nå lurer på er om dette problemet er tjenesteleverandøravhengig? Tele2 og jeg prøvde to ganger å aktivere GPRS/MMS på den gamle versjonen, men med den nye versjonen gikk det som smurt.

Lenke til kommentar
:p jeg snakka akkurat med Anovo på telefonen (de reparerer bl.a. Nokiatelefoner), og de kunne fortelle at den nye softwareoppdateringen kun rettet opp i problemet med ringegrupper, noe man enkelt kan fikse selv ved å velge "gjennopprett fabrikkinstillinger" i telefonmenyen... Så det er ikke no vits å ta denne oppdateringen...

Hos meg gjorde oppgraderingen at jeg nå kan bruke mms, noe som ikke funket før dette. På verkstedet jeg besøkte trengte jeg kun å vise telefonen uten å si at mms ikke funket, de kom meg i forkjøpet: "MMS virker ikke?". Det jeg nå lurer på er om dette problemet er tjenesteleverandøravhengig? Tele2 og jeg prøvde to ganger å aktivere GPRS/MMS på den gamle versjonen, men med den nye versjonen gikk det som smurt.

Dette kan kanskje være feilen på min også da. Kjøpte telefonen i dag og det er klin umulig å få mms til å fungere. Har Chess og forsøkt å sette opp dette to ganger nå. Har versjon 3.14 softwaren.

Lenke til kommentar
Da er det bare å løpe til nærmeste Nokia verksted. Jeg var første mann her i Stavanger.

 

Hvor i stavanger fikk du gjort dette?

Hos Nordialog i Hillevågsveien. Ikke gå inn i selve butikken, men døra 20m bortenfor. Ligger i samme bygg som gamle TB, rett ved parbolspesialisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...