Mjauritz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Leter etter opplæringsmateriell for Adobe CS men finner ingenting. Vet noen om det har kommet ut noe? I så fall, hvis ikke, går det bra å kjøpe eldre bøker som f. eks. Photoshop 7.0? De grunnleggende prinsipper har vel ikke forandret seg med unntak av noen nye funksjoner? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Leter etter opplæringsmateriell for Adobe CS men finner ingenting. Vet noen om det har kommet ut noe? I så fall, hvis ikke, går det bra å kjøpe eldre bøker som f. eks. Photoshop 7.0? De grunnleggende prinsipper har vel ikke forandret seg med unntak av noen nye funksjoner? http://www.gnist.no/sok.php?hvaforsok=ti&t...dobe+cs&x=0&y=0 Du kan godt bruke gamle bøker Lenke til kommentar
toretors Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Følger med tutorials i CS-pakka vel? Eller har du kanskje "kjøpt" det? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Følger med tutorials i CS-pakka vel? Eller har du kanskje "kjøpt" det? Ikkje akkurat tutorials men Help filen er veldig bra, bør leses Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er jo ikke det eneste som følger med, det følger da også en CD med masse tutorials, ellers kan du vel sjekke ut http://www.good-tutorials.com også? I alle fall fikk jeg med en cd, orker ikke å gå å sjekke hva den het med det fulgte med, og som de andre sa, selvølfgelig hjelp filen. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Følger med tutorials i CS-pakka vel? Eller har du kanskje "kjøpt" det? hehe...nei jeg har ikke kjøpt; men det har bedriften gjort Takker for svar! Alt jeg trengte fant jeg omsider hos Luth-gruppen Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 kvikks? Jobber du hos "Blikk"? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 kvikks? Jobber du hos "Blikk"? ja Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Følger med tutorials i CS-pakka vel? Eller har du kanskje "kjøpt" det? hehe...nei jeg har ikke kjøpt; men det har bedriften gjort Takker for svar! Alt jeg trengte fant jeg omsider hos Luth-gruppen Er en egen CD i esken med masse videotuts. Ganske kjekt. De går igjennom mye av det som er nytt i CS, mye som man ikke får med seg om man ikke ser filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå